AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Lurer.. Jeg og kjæresten har et veldig bra sexliv! Det er bare et problem - når han ligger på rygg og jeg sitter over blir penis slappere! Det irriterer meg da det gjør at jeg ikke klarer å komme pga det. Jeg trenger en hard deilig penis inni meg for å få det til! Er det andre som har dette problemet? All annen sex er helt topp og det er ingen problemer! Men jeg elsker sex og jeg savner å komme når jeg rir han inn i himmelen!!! Vil ha seriøse svar! PLEASE!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Hm..kjipt da! Prøvd penisring?! Kunne det hjulpet?! Skjønner det er et kjipt spørsmål å stille han å...
Gjest Katten. Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Haaaaaaar du prøvd å spørre partneren din?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Haaaaaaar du prøvd å spørre partneren din? Nei, er du gal. Det ville jo vært piinliiig... Det er best å få svaret på KG så man ikke dummer seg ut med å vise seg helt uvitende når man snakker med partneren sin...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Lurer.. Jeg og kjæresten har et veldig bra sexliv! Det er bare et problem - når han ligger på rygg og jeg sitter over blir penis slappere! Det irriterer meg da det gjør at jeg ikke klarer å komme pga det. Jeg trenger en hard deilig penis inni meg for å få det til! Er det andre som har dette problemet? All annen sex er helt topp og det er ingen problemer! Men jeg elsker sex og jeg savner å komme når jeg rir han inn i himmelen!!! Vil ha seriøse svar! PLEASE! Seriøst svar: Det er normalt å ha det sånn som han.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 Seriøst svar: Det er normalt å ha det sånn som han. Er det sant?! Den "dør" ikke helt men blir mye slappere! JAJA.. Ikke noe å gjøre noe med da. Kanskje teste penisring ja, ikke dumt! Å ja jeg spør jo heller her først da folkens enn å spørre han hvorfor, når det kanskje det er et unødvendig spørsmål å stille! For øvrig er ikke dette det dummeste spørsmålet her inne heller hehe! Fler erfaringer? Tips? TS :gjeiper:
Gjest SnakeOil Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 (endret) Kan være at han rett og slett ikke er vant til at du har styringen, eller evt tenner mer på å ha kontroll på deg. Isåfall bør det komme seg etterhvert som har blir mer vant og tryggere på at du har kontrollen. Hardheten varierer under samleiet, det er normalt, men om det gjentar seg i akkurat denne stillingen, kan det enten være noe psykisk, eller at han finner andre ting mer opphissende enn akkurat dette. Men det er lov å spørre, indirekte, om hva han liker best og om han liker at du rir osv, noe dere kan gjøre bedre/anderledes osv osv. Skjønner ikke hvorfor det er så problematisk å snakke sammen. Når man lar vedkommende stikke sin mest private kroppsdel inn i din mest private kroppsdel, bør vel en samtale virke litt mindre skummel, eller..? Endret 30. april 2011 av SnakeOil
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Er det sant?! Den "dør" ikke helt men blir mye slappere! JAJA.. Ikke noe å gjøre noe med da. Kanskje teste penisring ja, ikke dumt! Å ja jeg spør jo heller her først da folkens enn å spørre han hvorfor, når det kanskje det er et unødvendig spørsmål å stille! For øvrig er ikke dette det dummeste spørsmålet her inne heller hehe! Fler erfaringer? Tips? TS :gjeiper: Holder han seg i form og slikt da? Mange menn som kan få litt "slapp" er kanskje ikke i den beste formen. Så tren sammen, god form bedrer også kondisjonen Penisring, gjerne med penispumpe først får hvertfall min til å stå ganske kraftig Eller så er jeg litt todelt med tanke på at jenta alltid skal ta alle hensyn hele tiden. Selvfølgelig skal man være konstruktiv og ikke påføre parteren prestasjonspress på den måten at man ikke nevner at han er litt slapp i tide og utide. Men på den annen side må det jo kunne snakkes om hvis det er et problem for jenta, og vi menn har jo også et ansvar for å legge til rette for en så hard ereksjon som mulig gjennom at man holder seg i form, spiser riktig osv.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 Det er ikke noe problem å ta det opp, jeg tenkte bare lufte det her for å høre om noen andre har samme "problem".. Vi er samboere på 4 året så sånn sett kan jeg gjerne spørre han. Han trener og er i god form så kan ikke skylde på det nei! Men ja det er alltid denne stillingen.. Skjer ikke ellers. Han liker sex, re: han elsker sex og det gjør jeg å. Så vi er vel vant til de fleste stillinger. Jeg får bare kjøre på da? Ri videre, kjøpe penisring og se hvordan det går! Evt ri han oftere, det er ikke det vi gjør mest egentlig(så klart).. Takker for seriøse svar hvertfall! Og for å repetere, ja jeg kan spørre han men valgte å høre om andre har erfaringer her først. Dvs, det er ikke problematisk og snakke sammen! Men det er også lov å spørre andre TS
Gjest -J- Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har faktisk lest at enkelte menn opplever vansker med å holde på ereksjonen i denne posisjonen, men jeg husker ikke konkret hvorfor. En penisring vil kanskje kunne hjelpe
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har faktisk lest at enkelte menn opplever vansker med å holde på ereksjonen i denne posisjonen, men jeg husker ikke konkret hvorfor. En penisring vil kanskje kunne hjelpe Takk - det hjalp å høre faktisk! Og jeg tror deg, noe må det være - det finnes ingen annen grunn egentlig! Vi kjører på - med penisring
Gjest made4u Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Min erfaring med at jenta rir meg, er at jeg ikke kjenner det like mye som tilfellet er med flere andre stillinger. Da blir penis noe slappere av den grunn... Dette kan du dog påvirke med din intensitet, stikkordet da blir som følger, at jo villere du rir han jo hardere blir den - om det er et rolig ritt så vil den bli noe mykere. Så ri helt vilt og hemningsløst og virkelig la han få kjørt seg. Blodomløpet hans mens han ligger rolig, er nok ei heller like stort som når han er den aktive. Er jo en svamp som fylles med blod penis, mulig det er slik at den blir hardere dersom hjertefrekvensen øker? Viktigste grunnen er nok hans følelse i penis, som sagt kjenner man det som gutt ganske mye mer i mange andre stillinger... Selv har jeg alltid vært svak for de ville jentene som virkelig tar for seg... Skal ikke stoppe opp mer med den tanken for da begynner jeg å drømme meg bort her...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Takk for nok et bra svar;) Jeg skal virkelig la han få kjørt seg fremover, det skal vi klare;)!!! TS
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Hei TS, Kan det være han ikke liker å bli ridd, han får avtenning? Men helst tror jeg han kan føle lite i deg, er penis liten/ du rom? Hvis du lener deg bakover, og aker deg fram og tilbake i stedet for opp og ned vil skal han kjenne mer da hodet kommer mot din vagina vegg. Hvis du i tillegg får massert steiner, og brukt dine hender på hans bryst mens dine bryster duver mot han må det gå bra. Fullfart og mye jobbing på deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå