Lulilelu Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Jeg koblet til Ipoden med dataen og da åpnes Itunes automatisk. Det var en del oppdateringer som måtte lastes ned, og når jeg var ferdig med det koblet jeg ut Ipoden. Problemet nå er at det eneste som vises på Ipoden er en svart skjerm med eple og en stipe under (typisk nedlanstingsstripe) som er blank. Jeg får ikke slått den av. Har prøvd å koble den til dataen igjen, og Itunes åpnes automatisk men Ipoden er ikke å finne på Itunes. Den er fulstendig låst. Hva kan jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Da datteren opplevde at hennes iPod nano låste seg/hang seg opp, måtte hun trykke og trykke på iPoden til hun fikk melding om "lavt batterinivå" og til den koblet ut på grunn av at den var utladet. Etter at den ble utladet, og ladet på nytt igjen, fungerte den som den skulle.
Lulilelu Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2011 Har funnet ut av det. Er bare å holde begge knappene inne lenge så slår den seg av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå