AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Hei! Jeg har et spørsmål til dere som er inne i dette her med te tre-oljer! I kveld prøvde jeg ut en ansiktsvask med te tre-olje i. Etter noen timer klødde det noe voldsomt på huden, helt til jeg vasket ansiktet på nytt med min vanlige ansiktsrens. Kan det ha vært en mild reaksjon på oljen (ingen fy-fy ingredienser ellers), selv om den bare var på huden i tretti sekunder, slik at rensen ikke er noe for meg? Blir takknemlig for svar.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Rensen var nok ikke riktig for din hudtype. Tea Tree er i utgangspunket veldig bra mot fet hud. Skal også fungere bra på kviser og urenheter da oljen tørker lett kan "tørke ut" huden og er antibaktriell.
Gjest Distiller Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Høres ut som om du ikke tåler den hvis den får ansiktet ditt til å klø, ja. Jeg har dårlig erfaring med diverse produkter som inneholder tea tree olje, men ren olje har jeg aldri hatt problemer med. Jeg aner ikke hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Tetre er en av de heftigste eteriske oljene og det er fullt mulig du reagerte ja.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Da er jeg glad det bare var en prøvepakke jeg hadde. Resten skal i søppelkassa! -TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå