Gå til innhold

Syn på onani?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg syns onani er fint for både gutter og jenter, jeg. Det er jo sunt, og et tegn på at man har seksuell lyst. Syns ikke det er grisete for gutter.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er en synd for hverken menn eller kvinner, det er sunt og godt. Men jeg synes synet av en mann som onanerer ikke er pent, nesten ekkelt. Vet ikke hvorfor. Jeg er langt fra prippen, elsker bla å suge.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sjokkert? Har da inntrykk av at de fleste, både kvinner og menn (i den virkelige verden, ikke her inne) har fått lært det samme. Menn har lov, kvinner bør la vær.

Jeg har inntrykk av at det er vanlig at både kvinner og menn onanerer, i den virkelige verden.

Sæd må ikke komme ut av mannen, de blir ikke syke om de ikke får utløsning. Kroppen ordner det faktisk selv om det har gått for lang tid, da får mannen utløsning av seg selv om natten.

Jeg har prøvd å overtale mannen min til å se hvor lang tid det tar før det skjer, men han er ikke helt enig i det. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg føler det er forskjellig syn på onani i forhold til hvilket kjønn som gjør det. Når jeg som mann tenker på en kvinne som onanerer, synes jeg det er en fin ting og noe en kvinne kanskje trenger og har behov for, og aksepterer det fullt ut.

Når det gjelder oss menn og onani, eller det å "ta seg en runk" føler jeg at kvinner ser på det som noe griseri. Stemmer det?

Terje...

Er kvinne og har et helt naturlig og avslappet forhold til sex og krppens behov , enten man er mann eller kvinne .

Egen onani ser jeg på som like nødvendig og naturlig som å spise hver dag !

Samme med menns runking . Skjønner det er både godt og nødvendig ....he he Gjør det jo selv også . OFTE ! Også i forhold . Er ikke bestandig jeg føler jeg får nok , ei heller i forhold . At mannen runker i forhold er også ok . Regner med det . Er jo ikke alltid man er tilgjengelig for hverandre uansett .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...