Gjest Terje Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Hei! Jeg føler det er forskjellig syn på onani i forhold til hvilket kjønn som gjør det. Når jeg som mann tenker på en kvinne som onanerer, synes jeg det er en fin ting og noe en kvinne kanskje trenger og har behov for, og aksepterer det fullt ut. Når det gjelder oss menn og onani, eller det å "ta seg en runk" føler jeg at kvinner ser på det som noe griseri. Stemmer det? Terje...
Suzy Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Nei, men som alt annet i livet så syns jeg det er greit "med måte". Det betyr at jeg syns det er like naturlig for begge kjønn å onanere, men er man i et forhold og konsekvent onanerer fremfor å ha sex med partneren, så syns jeg det er negativt. Når det er sagt så mener jeg strengt tatt at onani er helt naturlig, nødvendig og stort sett en privatsak. 1
Gjest Blubberella Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Nei, det er da like sunt og naturlig for begge kjønn Men det betyr ikke at menn trenger å brette ut runkevanene til alle damer de møter. Det er ikke alle menn jeg vil ha sånne bilder av i hodet...
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Ser ikke noe annerledes på onani avhengig av om det er en mann eller dame. Synes onani er helt greit og naturlig for begge kjønn, selv om jeg selv aldri har vært spesielt interessert i det og ser helst at et eventuell partner deler mitt noe lunkne interesse for det. Synes ikke det er griseri, og synes det er synd hvis menn føler seg "ekle" hvis de gjør det, på samme måte som jeg synes det er synd hvis kvinner føler seg "ekle".
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Man får bare kjøre på og kose seg Renslighet er ett must. Tastatur med sædrester er ikke en urban legend....
Gjest birry93 Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Når det gjelder oss menn og onani, eller det å "ta seg en runk" føler jeg at kvinner ser på det som noe griseri. Stemmer det? Ikke for min del, onani er en fin ting, så lenge det gjøres bak lukkede dører. 1
Gjest Katten. Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 Pleier å involvere Madammen i min "solo"sex, når det lar seg gjøre. Mye artigere!
Suzy Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Pleier å involvere Madammen i min "solo"sex, når det lar seg gjøre. Mye artigere! Visst er det artigere - men da er det ikke lenger solosex
Skade Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Onani er helt greit! Men jeg er enig med deg TS, i at synet er sånn som du sier... Selv er jeg likegyldig, så lenge han ikke velger en runk framfor å sex med meg Jeg kunne finne på å onanere da jeg bodde sammen med eksen, og det gjorde helt sikkert han også, var aldri noe tema
Gjest Katten. Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Visst er det artigere - men da er det ikke lenger solosex Derfor jeg la til "" vettu. Men jeg gjør det jo selvfølgelig alene òg ^^
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #13 Skrevet 2. mai 2011 Jeg er jente selv. Har alltid sett det som syndig og uakseptert at kvinner onanerer, og har aldri gjort det selv. Har heller ikke trodd andre kvinner har gjort dette før de siste par årene. At menn onanerer er helt naturlig, de må jo kvitte seg med sæden på en eller annen måte.
Sofiemor Skrevet 2. mai 2011 #14 Skrevet 2. mai 2011 Jeg er jente selv. Har alltid sett det som syndig og uakseptert at kvinner onanerer, og har aldri gjort det selv. Har heller ikke trodd andre kvinner har gjort dette før de siste par årene. At menn onanerer er helt naturlig, de må jo kvitte seg med sæden på en eller annen måte.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #15 Skrevet 2. mai 2011 Hvorfor sjokkert? Har da inntrykk av at de fleste, både kvinner og menn (i den virkelige verden, ikke her inne) har fått lært det samme. Menn har lov, kvinner bør la vær.
nettvenninnen Skrevet 2. mai 2011 #16 Skrevet 2. mai 2011 Tanken har aldri slått meg på at det at menn gjør det er noe griseri. Synes det til og med er tennende at dere gjør det. Men som flere her sier: Alt med måte.
lille-lure Skrevet 2. mai 2011 #17 Skrevet 2. mai 2011 Hei! Jeg føler det er forskjellig syn på onani i forhold til hvilket kjønn som gjør det. Når jeg som mann tenker på en kvinne som onanerer, synes jeg det er en fin ting og noe en kvinne kanskje trenger og har behov for, og aksepterer det fullt ut. Når det gjelder oss menn og onani, eller det å "ta seg en runk" føler jeg at kvinner ser på det som noe griseri. Stemmer det? Terje... Jeg DIGGER at samboeren "tar seg en kjapp en"
Gjest HunterLady Skrevet 2. mai 2011 #18 Skrevet 2. mai 2011 Jeg er jente selv. Har alltid sett det som syndig og uakseptert at kvinner onanerer, og har aldri gjort det selv. Har heller ikke trodd andre kvinner har gjort dette før de siste par årene. At menn onanerer er helt naturlig, de må jo kvitte seg med sæden på en eller annen måte. Helt seriøst, you poor thing.
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2011 #19 Skrevet 2. mai 2011 Det burde være pålagt med lov at kvinner skal bli kjent med sin egen seksualitet - slik at de faktisk vet hva som funker for dem, og hva som ikke funker. Vi menn er ikke tankelesere og dere kvinner er individer. Vi trenger hint for å vite nøyaktig hva du liker.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #20 Skrevet 2. mai 2011 Jeg er jente selv. Har alltid sett det som syndig og uakseptert at kvinner onanerer, og har aldri gjort det selv. Har heller ikke trodd andre kvinner har gjort dette før de siste par årene. At menn onanerer er helt naturlig, de må jo kvitte seg med sæden på en eller annen måte. Hvis det er syndig for kvinner så er det vel også syndig for menn? Og du tror vel ikke at sæden MÅ komme ut regelmessig? Sæden holder seg fint inne hvis en ikke onanerer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå