AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Hei! Jeg og min kjære blir snart samboere.. Og har i den anledning tenkt å lage en samboeravtale. Skal man skrive ALT man har med seg inn i forholdet? Alt fra tallerkener til større ting? Eller kun det som betyr noe/ større ting? Og hva med ting vi har fått av familie..? Av mamma og pappa fikk vi oss spisestue med 6 stoler i innflytningsgave. Hvor på samboeravtalen skrives det?
morningbird Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg synes man ikke trenger å skrive om billige tinger, fordi det er vanlig at man lett blir enige om fordelingen med slike ting..... Tingene fra din slekt/familie tilhører alltid deg, så du trenger ikke å avtale om det.
Handy-man Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Jeg synes man ikke trenger å skrive om billige tinger, fordi det er vanlig at man lett blir enige om fordelingen med slike ting..... Tingene fra din slekt/familie tilhører alltid deg, så du trenger ikke å avtale om det. Veldig greit å la avtalen huske det for deg, er ikke sikkert alle husker like godt i en bitter skillsmisse.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå