AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Dama går på p piller, men jeg har aldri fått lov til å komme inni henne. Hun er såpass redd for å blir gravid at hun sier at jeg også må bruke kondom, selv om hun går på pilla. Så jeg lurte bare på hvordan det er med dere andre? Har dere problemer med å la partner komme inni dere? Jeg har aldri gjort dette før uten kondom, og jeg har så sinnsykt lyst. Men man må respketere sin partner og..
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Edit: Hun har i det siste krevd at jeg skal bruke kondom, selv om hun går på pilla. I starten var det litt greit uten, men jeg ble hele tide pressa ut før jeg kom. Litt turnoff som ødelegger orgasmen litt.
Gjest Doh Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Nei, har ikke no problem med der. Det er like sikkert som kondom. Hadde hun hatt problemer med å bare bruke det? Hvis ikke så er hun bare rar.... Hehe, ikke for å være slem men det er jo måte på å være hysterisk da. 99,9% sikkert eller noe tror jeg at p-piller er.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Fint at du respekterer din partner, det bør du fortsette med. Kanskje vil hun etter hvert endre mening, forhåpentligvis vil pilla bli 100% sikker etter hvert. Jeg skjønner henne godt, selv om jeg lar min partner komme inni meg når vi har sex. Grunnen til at jeg skulle ønske at vi kunne bruke kondom i tillegg er at jeg har hørt om folk som har blitt gravide på pilla, og jeg vet at jeg ikke hadde klart å ta abort om jeg skulle bli det. Jeg er bare 20 år så en graviditet passer ikke helt inn i livet mitt ennå. Samtidig er jeg så nøye med å ta pilla til riktig tid og tukler aldri med noe, så jeg tror jo det er liten sjanse for å bli gravid. Jeg synes jo også sex uten kondom er mye bedre enn sex med kondom. Men jeg har en partner som jeg elsker og som jeg ser for meg å leve med for resten av mitt liv, skulle jeg bli gravid er det ikke verdens undergang. Hadde jeg vær usikker på oss eller hvis jeg hadde hatt flere partnere, hadde jeg nok brukt kondom i tillegg. Sier ikke at kjæresten din er usikker på forholdet deres, hun synes nok det bare er godt med den ekstra tryggheten kondomen gir dere.
Gjest Anuket Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 (endret) Ja, jeg bruker pillen og han får komme inni meg - mn jeg er litt paranoid og sjekker meg selv hver tredje måned just in case, bedre å være på den sikre siden sånn sett EDIT: om uhellet skulle være ute, er vi begge enige om å ta abort. Endret 30. april 2011 av Anuket
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Jeg går på pillen og kjæresten bruker kondom. Jeg vil absolutt ikke bli gravid nå, og da tenker jeg at det er bedre å være på den sikre siden. Brukte ikke kondom med exen, men har vel blitt mer paranoid nå
chikako Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Jeg gikk på p-stav og var ikke redd for det, og vips så var jeg gravid. Vi er mye mer forsiktige nå, og jeg skulle ønske vi hadde vært det før også.
Gjest Katten. Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Kondom er djevelens verk! Mtp hvor liten sannsynlighet er for graviditet uten prevensjonsmiddel, så tenker jeg ikke nøye over det når Madammen er på pillen. Kommer både her og der (Hmmm, tilfeldig at sangen "Kids" kom på nå?)
trudelu Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Jeg går på pillen, men etter at det ble litt surr i sakene og jeg måtte ta en graviditetstest fikk x-en et lite sjokk og han ville begynne med kondom i tillegg. Noe jeg forøvrig syntes var helt greit for den episoden var fryktelig ubehagelig for oss begge! Alltid best å være på den sikre siden
Ta Meg Vekk Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 Hvis dere/hun er veldig redd for og ikke tør ta risikoen med å bli ufrivillig gravid, er det veldig lurt å doble sikkerheten med kondom selvom hun går på pilla. Jeg har født to p-pille barn... noe jeg vet er spesielt, men jeg er ikke den eneste som har blitt gravid på tross av pillespising. Med førstemann er det en liten mulighet for at jeg slurvet litt, selvom jeg er ganske sikker på at jeg ikke gjorde det. Men med nr to vet jeg med sikkerhet at det ikke var noe slurv, sykdom eller lignende. Vi hadde jo allerede et p-pillebarn, og jeg var veldig skeptisk til om dette var rette prevansjonen. Men begge typer spiral førte til krig i kroppen min, og legen mente det ikke kom til å skje to ganger. Så pilla ble spist varje dag til samme klokkeslett. Men det skjedde likevel. Så for å være på den helt sikre siden, ville jeg tatt meg bryet med kondomet dersom en graviditet er noe man absolutt vil unngå. Jeg tror det blir sagt at p-piller er 99% prosent sikkert, og kondom brukt på rette måten er 100% sikkert.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #11 Skrevet 29. april 2011 Jeg tillater sjelden min kjæreste å komme inni meg, fordi det svir..blææ
Gjest Iah Skrevet 29. april 2011 #12 Skrevet 29. april 2011 Da jeg var yngre og i en livssituasjon som betydde det at det ville vært krise å bli gravid, brukte jeg dobbel beskyttelse. (Kondom og P-piller) Nå, som jeg er midt i tyveårene og i et stabilt forhold stoler vi utelukkende på p-pillene. Dette fordi det ikke ville vært verdens undergang dersom jeg skulle blitt gravid, men ting er fremdeles ikke helt på plass enda, så det er ikke aktuelt å droppe prevensjonen helt. Og ja, p-piller er et veldig sikkert prevensjonsmiddel, men når det virkelig IKKE passer med barn, sørger jeg for å forsikre meg som best jeg kan for at det ikke skal skje.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #13 Skrevet 29. april 2011 Jeg har gått på p-pillen en stund nå, og kjæresten får komme inni meg. Jeg vil jo helst ikke bli gravid nå og det er derfor jeg går på pillen (tar også en test hver 2-3 måned for sikkerhets skyld), og jeg vet det er en risk å ta, men jeg satser på at pillen er så sikker som den kan få blitt når jeg tar den hver dag til bestemt tidspunkt. Og om jeg blir gravid, så får jeg ikke panikkanfall av den grunn. Skjer det, så skjer det (men forhåpentligvis skjer det planlagt, og da først om en 2 års tid )
Gjest mann Skrevet 30. april 2011 #14 Skrevet 30. april 2011 Eh. Pillen blir aldri helt sikker. Aldri. Derfor kan jeg forstå at hun er engstelig. Hun er trolig mer ansvarsbevisst enn deg. Ikke alltid lurt på tenke med det minste hodet. Er jo bedre å spille på lag med henne da, så hun slipper at du prøver å snike deg til å rekke det , så hun må presse deg ut og orgasmen blir ødlagt for deg...
Gjest mann Skrevet 30. april 2011 #15 Skrevet 30. april 2011 Eh. Pillen blir aldri helt sikker. Aldri. Derfor kan jeg forstå at hun er engstelig. Hun er trolig mer ansvarsbevisst enn deg. Ikke alltid lurt på tenke med det minste hodet. Er jo bedre å spille på lag med henne da, så hun slipper at du prøver å snike deg til å rekke det , så hun må presse deg ut og orgasmen blir ødlagt for deg... Spruter for øvrig helst selv utenpå henne, enn å bruke dong.
Ziegel Skrevet 30. april 2011 #16 Skrevet 30. april 2011 Herregud, hva er poenget med å bruke p-pille hvis hun alikevel skal ha deg til å bruke kondom? Det virker for meg som at denne jenta er litt uinformert om hvordan p-piller og kondomer fungerer. Når man bruker p-pille er kondom unødvendig (med mindra man fremdeles vil beskytte mot kjønnsykdommer, men da er det ikke poeng i pilla uans). Enten er hun uviten, eller så er hun over beskyttende.
LadyNinja Skrevet 30. april 2011 #17 Skrevet 30. april 2011 Å få spruten inn går helt fint. Sjekker meg med noen måneders mellomrom nå og da. Både for å kunne ha valget om å beholde/ikke beholde og så er selvsagt p-piller ikke bra for fosteret, har man først bestemt seg for å beholde er det jo greit med et friskt barn
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. april 2011 #18 Skrevet 30. april 2011 Jeg kjenner nå folk som har blitt gravide med både kondom og pille, så ingenting er 100% sikkert.
Moscato Skrevet 30. april 2011 #19 Skrevet 30. april 2011 Her i gården får man komme der man vil. Hvis uhellet skulle være ute, så har jeg gjort det klart for ham at jeg kommer til å beholde, så han vet hvilken risk han tar.
Evalilja Skrevet 30. april 2011 #20 Skrevet 30. april 2011 Med en fast kjæreste er kondom uaktuelt for min del. Det er så lite deilig. Da er jeg selvsagt trygg på partneren og går på p-piller. Og noe av det best jeg vet er å kjenne en pulserende kuk inni meg.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå