edderkoppdame Skrevet 7. november 2011 #21 Skrevet 7. november 2011 han øverst, men foretrekker egentlig på siden, men siden han er en del høyere enn meg er det litt vanskelig.
henriken Skrevet 8. november 2011 #22 Skrevet 8. november 2011 Jeg liker best å være øverst, føler jeg blir kvelt av kuken hans hvis jeg er under Akkurat det føler jeg og At jeg kveler dama altså, om jeg er øverst. Så jeg foretrekker nederst.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #23 Skrevet 8. november 2011 Jenta må alltid øverst når man kjører 69, hvis ikke hadde det blitt 96 og som man lett ser, er det ingen som hadde truffet noe som helst da. 96 er rygg-mot-rygg. Og ikke en nødvendig konsekvens av å legge henne nederst.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #24 Skrevet 8. november 2011 Haha, multitasking er for tullinger uansett... Bedre å gjøre 1 ting bra, enn å gjøre 3 ting dårlig Jenta må alltid øverst når man kjører 69, hvis ikke hadde det blitt 96 og som man lett ser, er det ingen som hadde truffet noe som helst da. Say what?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå