Gå til innhold

69

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ligger dere når dere utfører 69? jenta øverst eller nederst? andre måter? Hva funker best`?

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ligger fyren øverst så må han både jukke med hoftene OG slikke samtidig. Det er nok til å få en mannehjerne til å eksplodere. Multitasking vettu, ikke no for mannfolka :gjeiper:

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Meg øverst. Men det fungerer også bra at vi ligger på siden.

AnonymBruker
Skrevet

Helst meg nederst og dama på toppen, men funker helt greit motsatt også

Skrevet

Vi ligger på siden slik at jeg får hvile hodet på låret hans mens jeg suger han, og han hviler hodet på låret mitt mens han slikker. Da kan vi ligge slik lenge:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er stressende med 69 uansett, men jeg foretrekker meg (dama altså) på toppen.

• Liker 4
Skrevet

Jeg øverst, han nederst. Vil helst ikke ligge å se opp i rumpa hans :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg øverst, han nederst. Vil helst ikke ligge å se opp i rumpa hans :)

Men det er greit at han ser opp i din? :lol:

• Liker 4
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Ligger fyren øverst så må han både jukke med hoftene OG slikke samtidig.

Det er da enkelt og gjøre det samtidig

Skrevet

Men det er greit at han ser opp i din? :lol:

Tja, det syns jeg jo? :fnise: Grunnen er jo selvfølgelig ganske så personlig.

Skrevet

Jeg stående, mens jeg løfter henne opp, og holder henne opp ned.

Skrevet

Jeg (hun) liker meg best øverst i 69, føler jeg har mer kontroll og bevegelsesfrihet da ;)

• 6 måneder senere...
Skrevet (endret)

Er det med en gutt liker jeg best å være på toppen. Blir litt enklere å ha kontrollen da, pluss at jeg slipper å se rett opp i alt, akkurat som Louise sier :gjeiper:

Er helt motsatt med en annen jente, der vil jeg helst ligge underst så jeg kan se så mye som mulig :lur: Har ingen problemer med å ligge øverst der heller da, hvis hun ikke vil. Det er litt flaut å innrømme, men jeg tenner egentlig på å være så naken og at den andre får se alt av meg, uansett om det er en jente eller gutt underst. :sjenert:

Endret av BusteMartePinn
Skrevet

:sjenert:

Er det med en gutt liker jeg best å være på toppen. Blir litt enklere å ha kontrollen da, pluss at jeg slipper å se rett opp i alt, akkurat som Louise sier :gjeiper:

Er helt motsatt med en annen jente, der vil jeg helst ligge underst så jeg kan se så mye som mulig :lur: Har ingen problemer med å ligge øverst der heller da, hvis hun ikke vil. Det er litt flaut å innrømme, men jeg tenner egentlig på å være så naken og at den andre får se alt av meg, uansett om det er en jente eller gutt underst. :sjenert:

Oh, naughty naughty! :sjenert:

Selv: Oppå, under, på siden.`

Er det håret som gjør at jenter ikke liker å ligge under? Hva om gutten har lite hårvekst og/eller fjerner det?

Skrevet

Begge deler. Liker meg dog best nederst slik at han kan trykke penis dypt nedi meg.

Skrevet

Ligger fyren øverst så må han både jukke med hoftene OG slikke samtidig. Det er nok til å få en mannehjerne til å eksplodere. Multitasking vettu, ikke no for mannfolka :gjeiper:

Haha, multitasking er for tullinger uansett... Bedre å gjøre 1 ting bra, enn å gjøre 3 ting dårlig ;)

Jenta må alltid øverst når man kjører 69, hvis ikke hadde det blitt 96 og som man lett ser, er det ingen som hadde truffet noe som helst da.

Skrevet

Vi foretrekker begge å være nederst, så da blir vi nødt til å bytte litt på.

Skrevet

Jeg liker best å ligge under - og det funker bra for oss :lur:

Gjest otrivin
Skrevet

Jeg liker best å være øverst, føler jeg blir kvelt av kuken hans hvis jeg er under :P

Skrevet

Jeg liker best å være øverst, føler jeg blir kvelt av kuken hans hvis jeg er under :P

Det er det jeg liker! :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...