Gå til innhold

forhandle med inkassoselskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen her som har erfaring med å forhandle med inkassoselskap?

Har gjeld hos lindorff på 20 000 kr hvor 15 000 av de er renter osv. finnes det noe håp om å få slettet noe av det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt mulig å forhandle med inkassoselskapene. Det som er viktig er å overholde avtalene man gjør med de.

Er ikke så lenge siden jeg selv klarte å forhandle ned kravet ganske mye. Å jeg hadde selvsagt pengene klare.

AnonymBruker
Skrevet

så bra! har sendt en mail, så nå krysser jeg fingrene :)

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt!

Og flott at du tar tak i det, har sittet der du sitter nå selv - men med mye større summer.

Min erfaring er at renter og gebyrer flott går an å få halvert og vel så det.

Gjest enois
Skrevet

Det kommer nok litt an på når kvavet ble registrert til inkasso, samt hvilke kreditor det er.

AnonymBruker
Skrevet

Første bud er at man ringer, ikke sender mail.

AnonymBruker
Skrevet

kravet er fra 2006, så det er ganske gammelt. håper de går med på det så jeg kan bli gjeldsfri :D

Er lindorff det er snakk om, noen som har vært borti de?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk halvert gjelden imot at jeg betalte en fast sum pr. mnd. Før jeg visste ordet av det var jeg gjeldfri :)

Bare forklar situasjonen for dem og hvor mye du kan bidra med på nåværende tidspunkt. Jeg sendte også inn en bekreftelse på at jeg var arbeidsledig.

AnonymBruker
Skrevet

ok, så bra!

Jeg har 11000, men skylder 20000. Og siden saken er såpass gammel håper jeg at de ser muligheten til å få tilbake pengene sine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...