Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes dere om at frisøren tar seg spisepause på ettermiddagen når man har time for klipp? Hvor lenge synes dere man bør vente?

Min sønn skulle klippe seg i dag, men det ble ikke noe av. Mulig at vi ikke ventet lenge nok(15 min), men har liksom på følelsen at vi ikke var velkomne..Vi har fått ny time hos en annen frisør nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hadde ikke giddet å vente. Jeg hadde bare byttet frisør :blunke:

Skrevet

En frisør kan ikke forlange at kunden skal sitte og vente på at hun/han blir ferdig med maten, da får frisøren la vær å booke timer midt i matpausa.

Da hadde jeg nok gått min kos ja.

Skrevet

enig. Det er masser av frisøren der ute. Men får booke slik at man er kundevennlig..

Skrevet

Er man ute etter å miste kunder, bestreber man seg på å yte dårlig service.....som i dette tilfellet!

Skrevet

Har du en avtale så har du en avtale. Jeg hadde gått med en gang.

*ikke særlig tålmodig*

Skrevet

Nå kan det jo være at frisøren din er ansatt i salongen, at denne frisøren stadig opplever at andre booker innpå kunder uten å ta hensyn til at h*n skal ha pause og at ledelsen vender det døve øret til? Slik at dette blir en demonstrasjon mot ledelsen og ikke mot deg som kunde?

Det kan jo være at frisøren tenker: Jeg ønsker egentlig ikke å ramme kundene, men må og trenger lunsjpause. Dersom jeg tar retten min noen ganger, lærer de forhåpentligvis å ikke overbooke meg?

Ellers er jo jeg i grunnen enig, - hadde vel neppe giddet å vente særlig lenge jeg heller..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror ikke frisøren liker meg noe særlig skal jeg være helt ærlig ja. Selv om dette gjaldt min sønn. Jeg farer nemlig ikke med så mye slarv... :-?

Heldigvis har vi en annen frisør her i kommunen.....

Skrevet
Jeg tror ikke frisøren liker meg noe særlig skal jeg være helt ærlig ja. Selv om dette gjaldt min sønn. Jeg farer nemlig ikke med så mye slarv... :-?  

Ke???? Tuller du????

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå kan det jo være at frisøren din er ansatt i salongen, at denne frisøren stadig opplever at andre booker innpå kunder uten å ta hensyn til at h*n skal ha pause og at ledelsen vender det døve øret til? Slik at dette blir en demonstrasjon mot ledelsen og ikke mot deg som kunde?  

Det kan jo være at frisøren tenker: Jeg ønsker egentlig ikke å ramme kundene, men må og trenger lunsjpause. Dersom jeg tar retten min noen ganger, lærer de forhåpentligvis å ikke overbooke meg?

Ellers er jo jeg i grunnen enig, - hadde vel neppe giddet å vente særlig lenge jeg heller..

Dette var eieren selv. Og ikke var det andre kunder der da jeg kom...

Klart at det sikkert kunne være en godtagbar grunn, men .....

Skrevet

Da er vel saken klar - bytt frisør!!! :x

Gjest Anonymous
Skrevet

Og når den frisøren ikke gidder å stille opp lenger så flytter jeg til byen....

Skrevet
Og når den frisøren ikke gidder å stille opp lenger så  flytter jeg til byen....

:ler:

Definitivt!

Skrevet

Det var da dårlig service!!! :o

Har faktisk opplevd det samme selv, da min frisør til enhver tid baksnakket andre kunder, jeg er jo ikke dummere enn at jeg visste at jeg også sikkert fikk min pott da jeg ikke var der. Jeg motsa henne hele tiden og ble en lite populær kunde tilslutt. Det viser seg at hun har mistet veldig mange kunder det siste året, nettopp pga sladder.

Frisører er det nok av og de aller fleste er kundevennlige og serviceinnstilte :wink:

Skrevet

:hoho:

"Sorry, jeg har gitt deg en time på et bestemt klokkeslett, men jeg vil heller spise maten min så du får bare vente..."

:hoho: :o

Helt alvorlig, en avtale er en avtale!

Det hadde vært noe annet om det var en drop-in klipp.

Glad jeg bor i byen hvor konkurransen er hard...(ikke at det gir seg utslag på prisene, men det er vel en annen diskusjon).

Kjøp deg hårtrimmer og klipp ham selv!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes egentlig det er litt trist, for det var en veldig flink frisør..mye flinkere enn mange i byen faktisk. Hun kom ikke med så mye sladder om andre til meg, men jeg følte mere at det var JEG som kanskje ikke bidro med så mye..jeg er ikke typen til å drive med "small-talk"..og en annen ting er jo at jeg egentlig ikke kjenner noen her eller har noe felles å prate om. Føler meg bare til bryderi jeg..følte liksom at hun også ble brydd, ikke visste hva hun skulle prate med meg om...

Skrevet

At man ikke prater uanstrengt sammen er ingen grunn for å ikke holde avtaler!

Driver man forretning, så driver man forretning, og det burde ikke ha noe som helst betydning hvor du kommer fra eller om du er "venninne" eller ikke med frisøren.

Jeg har hatt mange ulike frisører, noen prater jeg bra med, andre begynner timen med å si: Jeg pleier ikke å prate mens jeg klipper. Helt ok begge deler, jeg klarer heller ikke å småprate med alle og enhver.

Poenget er vel at hun var litt uproffesjonell da hun ikke klarte å overholde avtalen dere hadde gjort?

Synes ikke du skal prøve å ta skylden for eller bortforklare noe hun har ansvaret for.

Klart det ikke er DEG det er noe i veien med!

Man skal da ikke måtte være bestevenninne med frisøren for å få god service? Hvis hun liker deg nok til å avtale en time, har hun vel fordundre meg plikt til å behandle deg like bra som alle andre! :evil:

Si til deg selv:

Jeg er en betalende kunde på linje med alle andre!

Jeg skal ikke forsøke å finne feil med meg selv som forklarer hvorfor frisøren behandler meg uproffesjonelt!

Neste gang jeg blir behandlet dårlig, spør jeg om en forklaring.

Får jeg ingen god forklaring når jeg spør, så bytter jeg frisør.

Høres kanskje litt sint ut jeg...men jeg blir så arg på dine vegne, jeg AVSKYR slike idiotiske kvinnemennesker som den frisøren din!

Vi hadde også en slik i nabolaget som klippet "alle" og trodde hun kunne oppføre seg som det passet henne på grunn av det. Hun endte opp uten ansatte og kunder...(men det tok en 20 års tid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...