Gå til innhold

Reiseforsikring gjennom detur (reiseselskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt tur til tyrkia hos reiseselskapet Detur, og i bestillingn kunne man krysse av for om man ville ha forsikring. Jeg krysset av for "ungdomsforsikring" og måtte betale 300 kr ekstra for det. Jeg ringte Detur å spurte hva dette var for noe, og fikk beskjed om at det var Europeiske reiseforsikring (Det er vel et forsikringsselskap). OK. Men er det nok med denne forsikringen, eller bør jeg gå i banken min å få en reiseforsikring, som jeg betaler årsavgift på?

Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse på forsikringen, ellr oplysninger om den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du bør først vite hva forsikringen din fra bank dekker. Forresten er avbestillingsforsikring noe annet enn reiseforsikring. Det er lurt å ha avbestillingsforsikring hvis du ikke allerede har den.

Endret av morningbird
Skrevet

Jeg har bestilt tur til Tyrkia gjennom startour og valgte og reiseforsikring. Det er den samme som en får gjennom Europeiske og jeg har fått den tidligere gjennom jobb.

Det funker fint. Har benyttet den en gang bare. Det vil si moren min benyttet sin. Hun betalte bare egenandel på sykehuset. Har ikke vært noen problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...