AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Del Skrevet 29. april 2011 Hmmmm... I dag møtte jeg en type som jeg fikk hjertebank av... Han jobber der jeg traff han, men det er et sted jeg aldri kommer til å befinne meg igjen. Jeg vet ikke hva han heter, han sa hei meg og smilte, men vi aldri har sett hverandre før. Jeg vet altså ikke hva han heter, om han er singel eller noe som helst annet... For en rar følelse. Hva i alle dager kan man gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reproductivist Skrevet 30. april 2011 #2 Del Skrevet 30. april 2011 Gå til lege og få sjekka hjertet? Hvis du vil ha ham får du vel gå tilbake og få spurt noen der hva han heter eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 30. april 2011 #3 Del Skrevet 30. april 2011 hvor traff du han egentlig? var du feks innom jobbens hans kan du sjekke om det finnes en facebook-gruppe for stedet han jobber på. det samme hvis han studerer els. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 30. april 2011 #4 Del Skrevet 30. april 2011 1. Se på nettet om de har nettside og en eventuell oversikt over ansatte. 2. Ring til bedriften, si at du eller bestemora di fikk så god service av en (noe i den dur), beskriv personen og hør om du får navnet. 3. Når du har navnet. Sjekk han ut på iam.no. Der kommer alder, stjernetegn and U name it. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Del Skrevet 3. mai 2011 Tusen takk for tips! Nå tror jeg at jeg vet hva han heter og har funnet profilen hans på fb, men der er det intet bilde, så jeg kan ikke være sikker... Oh what to dooooo....? Ønsker ikke å fremstå som crazy-stalker-chick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2011 #6 Del Skrevet 3. mai 2011 tja, du kan jo altids sende han en melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Del Skrevet 3. mai 2011 tja, du kan jo altids sende han en melding. Uten å vite om han er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2011 #8 Del Skrevet 3. mai 2011 for å vite om han er singel må du jo bli kjent med han på en eller anen måte. alternativet er jo å "forhøre" seg litt gjennom felles kjente men det har jeg ikke inntrykk av at dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Del Skrevet 3. mai 2011 for å vite om han er singel må du jo bli kjent med han på en eller anen måte. alternativet er jo å "forhøre" seg litt gjennom felles kjente men det har jeg ikke inntrykk av at dere har. Nei vi har ikke det dessverre... Er bare redd det blir dumt, litt sånn ungdomsskole: husker du meg, jeg sto ved... den torsdagen da du kom gående.... osv Tenker jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2011 #10 Del Skrevet 3. mai 2011 tja, det koker litt ned til hvordan du formulerer deg. jeg har gjort noe av det samme selv men da fant jeg ut at hun var samboer. du har ingen ting å tape på å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå