Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Heija! Noen her inne som bruker høreapparat (av typen som er utenpå/bak øret, ikke bare en propp) som også bruker hårprodukter? Fungerer det bra, eller påvirkes apparatene på noen måte? *takknemlig for svar*
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg bruker høreapparater, og jeg tror ikke det har noe å si? Høreapparater tåler jo såpass, men nå tenker jeg på hårspray og lignende. Tenkte du den feteste voksen, liksom?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Nei, tenkte sånn generelt.. trodde at det bare var hårspray osv man skulle holde seg unna, men så leste jeg et sted at alkoholen i hårproduktene kunne skade apparatene også, selv om håret var tørt når man tok på apparatene. Ble litt usikker
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Jeg tror ikke det skal ha noe å si? Har aldri hørt noe i forbindelse med det, og jeg går på skole proppfull av høreapparatbrukere. Der er det noen som bruker en del voks i håret og, og i tillegg til hårspray. Tror nok bare du kan gjøre alt du vil, med begrensninger så klart. Ikke spraye masse hårspray rett på høreapparatet, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå