Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Lusimor's mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da prøver jeg meg på en dagbok her da. 5 uker i dag :D etter lang prøving.

Skrevet

Da er det en ny dag og et steg videre på veien :romeo: Det er ikke helt gått opp for meg enda at jeg er gravid, men det kommer vel det også :rodmer: Spennende :fnise:

Skrevet

Innom for å si hei og for å følge med deg:) lykke til

Skrevet

Tusen takk og hyggelig med besøk i boka mi :)

• 2 uker senere...
Skrevet

I dag er det 6+6 etter min regning. det går fremover og har fortiden lite symptomer. Bortsett fra veldig ømme bryster, av og til kvalm men det er ikke mye og litt trøtt på dagtid. ellers er formen bra :)

Skrevet

7 uker :) jippi :)

Skrevet

Hurra for 7 uker:) 5 to go!!!

Skrevet

Er spennende dette Kvn84 :) I morgen er det 8 uker til meg og du er jammen ikke langt unna du heller :) Men for hver dag som går bra, er en dag nærmere :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Det går fremover :) Er ikke like bekymret lenger som i starten, så dette går nok bra :) ikke lenge til den magiske grensen nå. :)

Skrevet

Uff altså! Trodde kvalmen var borte jeg , men i går kom den tilbake værre en noen gang :kjefte: Jeg er så lei av alt som gjør meg kvalm, jeg er skikkelig sulten men får ikke i meg noe særlig mat. Tror jeg må prøve meg på ingefær. Dagens sutring.

Skrevet

Endelig er det 11 uker :):) Kvalmen har vært borte noen dager igjen og er ikke så trøtt som før. Begynner det og bli bedre nå ?? Ellers så var jeg på første svang.kontroll i går og alt var bra. Så nå er det bare å vente på uke 18 og ul :) gleder meg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det går da fremover dette, virker som formen er bedre i dag en noen andre dager. Må passe på og ta vare på slike stunder :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Snakk om å glemme hele dagboka mi da.

Her er det 4 uker igjen til det kommer baby, for min del så hadde ikke jeg hatt noe i mot å få baby før jul og bare kost oss. Jeg begynner å bli temmelig lei av å vente og ha den store magen, men har en del angst for fødselen: går dette bra ? blir det noe komplikasjoner ? klarer jeg smertene `? vil jeg overleve dette ? Mye tanker rundt dette her.

Håper alle dere der ute har en fin adventstid :)

Skrevet

Ikke lett å få sove fortiden, men her er det noe som skjer snart.. Tror det blir baby før jul her, det er det jordmor sier også nå så dette blir veldig spennende. Har fått tegningsblødning og føler på kroppen at det nermer seg nå.

Ha en fin dag der ute :)

Skrevet

Så spennende... Der går virkelig fort her... Jeg har 4 uker igjen i morgen, blir spennende å høre hva jordmor.sier dæ... Håper hu holder sæ te over nyttår...

• 2 uker senere...
Annonse
Skrevet

Her fikk vi ei nydelig datter 3 uker før termin i forrige uke, nå koser vi oss bare og venter på jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...