Gjest Linda Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Kjæresten har strømpefetish, noe som jeg er helt for. Men hvordan skal jeg feste hofteholderen i strømpene? Jeg ser ikke noe sted de skal festes på strømpen. Skal jeg bare klemme dem over stoffet, for da kan det vel rakne eller bli hull? Og om det er stay up går dette hvertfall ikke. Kan noen være så snill og fortelle meg hvordan dette skal gjøres? Og i detalj? På forhånd tusen takk.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Har pleid å lage eit lite hull i toppen på strømpen. Men ellers regner eg med du bare skal klemme over stoffet, rakner nok ikkje.
Gjest Linda Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Takk for svar, men når jeg har gjort det så har de ikke holdt seg på plass, og plutselig gått opp med et smell! Trenger virkelig hjelp her!!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Sånne med plasthemper eller hva man skal kalle det, er noe forbasket herk. Type Lindex, H&M og sånn. Slingrete og et hel**te å få festet. Metall er bedre. Stay ups er ikke greie å få festet, det blir for tykt pga silikonbåndet.
Gjest Linda Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Takk:) Vet du hvor jeg kan få kjøpt med metall og hva slags strømper jeg bør ha til?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har noen litt dyrere korsett fra Ella May (Lindex) som har metallhemper. Kjøper "vanlige" strømper på kjedebutikkene, uten stay-up.
Gjest Gjest mann Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Hei, jeg har kjøpt strømper og hofteholdere fra StockingHQ (søk på google) til kona flere ganger. De har veldig bra service og rask levering, men husk at det kommer moms på klær som koster over 200 fra utlandet (over 1000 så blir det toll også, men pundet er veldig lavt). Strømpene går veldig greit, men størrelsen på hofteholderen kan være litt vanskeligere å få rette, selv om de er justerbare (valigvis 3 forskjellige hemper, som på bher). Andre steder som selger er stocking girl og touchable. Det er selvsagt litt vankeligere å bestille på nett første gang, men utvalget mye bedre enn i Norge og servicen er veldig bra. Hvis du ser etter noe med litt "klasse" kan du jo forsøke ordentlige nylonstømper (ffn - fully fashioned nylons), men disse bør bestilles i rett størrelse da de ikke utvider seg slik strømper med lycra gjør. Som andre allerede har sagt bør hofteholderen ha metallklips hvis du skal bruke den utenfor soverommet. Og skal du bruke hofteholder, bør du bruke strømper beregnet for dette, da klipsene lett går opp hvis de festes i gummikanten på stay-ups. Det er heller ikke meningen at det skal lages hull i strømpene for klipsene. Disse skal bar klemmes over stoffet. (Du får sikkert hjelp avkjæresten din til dette!) Lykke til
Gjest Linda Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Hei, jeg har kjøpt strømper og hofteholdere fra StockingHQ (søk på google) til kona flere ganger. De har veldig bra service og rask levering, men husk at det kommer moms på klær som koster over 200 fra utlandet (over 1000 så blir det toll også, men pundet er veldig lavt). Strømpene går veldig greit, men størrelsen på hofteholderen kan være litt vanskeligere å få rette, selv om de er justerbare (valigvis 3 forskjellige hemper, som på bher). Andre steder som selger er stocking girl og touchable. Det er selvsagt litt vankeligere å bestille på nett første gang, men utvalget mye bedre enn i Norge og servicen er veldig bra. Hvis du ser etter noe med litt "klasse" kan du jo forsøke ordentlige nylonstømper (ffn - fully fashioned nylons), men disse bør bestilles i rett størrelse da de ikke utvider seg slik strømper med lycra gjør. Som andre allerede har sagt bør hofteholderen ha metallklips hvis du skal bruke den utenfor soverommet. Og skal du bruke hofteholder, bør du bruke strømper beregnet for dette, da klipsene lett går opp hvis de festes i gummikanten på stay-ups. Det er heller ikke meningen at det skal lages hull i strømpene for klipsene. Disse skal bar klemmes over stoffet. (Du får sikkert hjelp avkjæresten din til dette!) Lykke til Tuuuuuuusen takk! Skal prøve dette! Linda
Gjest Linda Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Hei, jeg har kjøpt strømper og hofteholdere fra StockingHQ (søk på google) til kona flere ganger. De har veldig bra service og rask levering, men husk at det kommer moms på klær som koster over 200 fra utlandet (over 1000 så blir det toll også, men pundet er veldig lavt). Strømpene går veldig greit, men størrelsen på hofteholderen kan være litt vanskeligere å få rette, selv om de er justerbare (valigvis 3 forskjellige hemper, som på bher). Andre steder som selger er stocking girl og touchable. Det er selvsagt litt vankeligere å bestille på nett første gang, men utvalget mye bedre enn i Norge og servicen er veldig bra. Hvis du ser etter noe med litt "klasse" kan du jo forsøke ordentlige nylonstømper (ffn - fully fashioned nylons), men disse bør bestilles i rett størrelse da de ikke utvider seg slik strømper med lycra gjør. Som andre allerede har sagt bør hofteholderen ha metallklips hvis du skal bruke den utenfor soverommet. Og skal du bruke hofteholder, bør du bruke strømper beregnet for dette, da klipsene lett går opp hvis de festes i gummikanten på stay-ups. Det er heller ikke meningen at det skal lages hull i strømpene for klipsene. Disse skal bar klemmes over stoffet. (Du får sikkert hjelp avkjæresten din til dette!) Lykke til Tuuuuuuusen takk! Skal prøve dette! Linda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå