AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Har i flere dager nå prøvd å skulle sett noen programmer på TV3.no , en gang har det funket.. De andre gangene har jeg fått følgende beskjed: "En feil oppstod i forsøket på å koble til serveren!".. Reklamepausa som er før det jeg skal se på kommer... Flere som opplever det samme? Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å funke, istedetfor å trykke f5 hvert femte minutt uten hell?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Neida, det er tv3 som har litt rot i systemet tror jeg. Opplever det hele tiden, og når jeg kommer tilbake senere på dagen funker det.
Xaphan Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Fikk samme meldingen da jeg brute firefox, men funka i internet explorer. Har du prøvd å bytte nettleser?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Fikk samme meldingen da jeg brute firefox, men funka i internet explorer. Har du prøvd å bytte nettleser? Tusen takk, det skal jeg forsøke. Bruker firefox jeg også!
Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Jeg hadde det slik igår, men det funka igjen i dag. Rare greier.
FantasDick Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Jeg får den feilmeldinga ganske ofte, men det pleier å ordne seg etter kort tid. Har forsøkt med IE, FF, Opera og Chrome uten forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå