AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Vi er i 20-årene, så jeg syntes det var et litt "barnslig" ord å bruke. Er ikke dette en ord med litt seksuell betydning, som en "player" ville ha brukt? Hva synes dere?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Det betyr bare at du er fin, virkelig ikke noe å henge seg oppi, bare si takk.
Plutseliten Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Det er nå vel ikke bare en player som vil bruke det ordet akkurat. Synes det er herlig når kjæresten min kaller meg digg, jeg
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Hehe, sant nok jeg møtte han på byen og vi snakket litt, men han sa ikke så mye mer enn det. Derfor ble jeg litt overrasket når jeg fikk en melding dagen etter, der det bare stod "skal du ut i dag eller?" Gjør at jeg får litt player-assosiasjoner, det går vel an å si noe hyggeligere liksom... Hehe, ikke så lett å forstå hva disse gutta mener noen ganger.
Sarafina Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Hehe, sant nok jeg møtte han på byen og vi snakket litt, men han sa ikke så mye mer enn det. Derfor ble jeg litt overrasket når jeg fikk en melding dagen etter, der det bare stod "skal du ut i dag eller?" Gjør at jeg får litt player-assosiasjoner, det går vel an å si noe hyggeligere liksom... Hehe, ikke så lett å forstå hva disse gutta mener noen ganger. Kanskje han er litt sjenert?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 At de liker det de ser. At du i deres øyne er flott å se på, selv om det ikke sier noe om hvor de legger lista
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 At de liker det de ser. At du i deres øyne er flott å se på, selv om det ikke sier noe om hvor de legger lista Skjønte ikke det jeg, hva mente du med "hvor de legger lista?"
Tears.of.the.Sun Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Jeg har også fått hørt det på byen et par ganger. Og ut ifra mine venninners mening så er "digg" det samme som "deilig". Det kan både være ment på en seksuelt vis eller et ikke-seksuelt vis.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Jeg har også fått hørt det på byen et par ganger. Og ut ifra mine venninners mening så er "digg" det samme som "deilig". Det kan både være ment på en seksuelt vis eller et ikke-seksuelt vis. ja, det er jo et fint kompliment uansett, jeg foretrekker det når gutter viser at de liker noe ved meg som person, ikke bare slenger ut et "du er deilig, altså". Kanskje det var måten denne gutten sa det til meg på, for meg virket det litt sleazy, og har hørt at han er litt rundbrenner også.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 Skjønte ikke det jeg, hva mente du med "hvor de legger lista?" Sorry, kanskje litt knønete forklart. Det jeg mener et at du i hans/deres øyne er flott å se på, selv om du ikke nødvendigvis i andre øyne behøver å være flott i det hele tatt. Det spørs hvilke briller han bruker og hvor han legger nivået for "digg"
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #11 Skrevet 29. april 2011 Sorry, kanskje litt knønete forklart. Det jeg mener et at du i hans/deres øyne er flott å se på, selv om du ikke nødvendigvis i andre øyne behøver å være flott i det hele tatt. Det spørs hvilke briller han bruker og hvor han legger nivået for "digg" Skjønte det fortsatt ikke... kanskje han mente at han synes jeg er "digg", selv om en del andre kanskje ikke synes det?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #12 Skrevet 29. april 2011 Skjønte det fortsatt ikke... kanskje han mente at han synes jeg er "digg", selv om en del andre kanskje ikke synes det? Da gir jeg opp! "Digg" i hans øyne trenger ikke være "digg" i andres øyne
Gjest Katten. Skrevet 30. april 2011 #13 Skrevet 30. april 2011 Du er digg kan bety så mangt: "Du er digg å se på!" "Du er digg å henge med!" osv Kommer an på konteksten, men som regel betyr det: "Du virker som en potensiell partner."
Gjest made4u Skrevet 30. april 2011 #14 Skrevet 30. april 2011 Hva det betyr... At han ikke har all verdens ordforråd og ikke er Gudebegavet hva gjelder å formulere seg poetisk og romantisk på en måte som kan uttrykke begeistring for deg og den du er, og med sine formuleringer bringe deg ut fra skyggen og inn i lyset så du blir synliggjort sett gjennom hans øyne.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #15 Skrevet 30. april 2011 På byen "setting" - og jeg er hetero, hadde ei dame sagt til meg at jeg var digg hadde jeg forstått det som jeg er "pulbar". Hadde jeg vært homo og en kar hadde kommet bort til meg og sagt jeg var digg : underforstått det som jeg var pulbar. Hadde jeg vært jente og en kar hadde sagt til meg jeg var digg : underforstått at jeg var pulbar. Om jeg var bifil jente og ei jente hadde sagt det samme til meg, hadde jeg også tolket det som jeg var pulbar. Digg = pulbar 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #16 Skrevet 30. april 2011 På byen "setting" - og jeg er hetero, hadde ei dame sagt til meg at jeg var digg hadde jeg forstått det som jeg er "pulbar". Hadde jeg vært homo og en kar hadde kommet bort til meg og sagt jeg var digg : underforstått det som jeg var pulbar. Hadde jeg vært jente og en kar hadde sagt til meg jeg var digg : underforstått at jeg var pulbar. Om jeg var bifil jente og ei jente hadde sagt det samme til meg, hadde jeg også tolket det som jeg var pulbar. Digg = pulbar Det tror jeg (TS) egentlig også... Tror kanskje at han mener pulbar ja, og ikke som en potensiell partner. Da tror jeg at han hadde spurt litt mer om meg, osv. Jeg kan jo aldri være sikker på hva denne fyren mente, men jeg hadde en viss anelse om at det var noe i den gata som du sier. Jeg er mer den romantiske typen, derfor er ikke dette helt måten å sjekke meg opp på 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #17 Skrevet 30. april 2011 Jeg (TS) må legge til en ting: det skal jo egentlig ikke så mye til for å være pulbar, skal det vel? Da får jeg en fornemmelse av at de mener: "Hun er jo grei nok", ihvertfall til det formålet (altså, hvis det er slik at fyren er en player da.) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå