AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Er det ikke det som er det mest forbudte av det forbudte?
Anglofil Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Meningen er nok at hun skal matche brudepikene ja, men jeg synes ikke det passer seg. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Ts her. Ikke har jeg sett at noen har "kritisert" det heller. Trodde folk kom til å fly i flint. Jeg vil jo ikke tro at dette er et valg hun har tatt alene. Hun har sikkert kommet fram til kjolen sammen med brudeparet og mange andre. Men når jeg har lest på forumet her så er jo hvit kjole det verste man kan ta på seg i et bryllup og iallfall som forlover. Så jeg tenker at selv om brudeparet ikke bryr seg så burde de jo ha tenkt på at folk rundt omkring i verden kom til å reagere.
Carrot Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Er det ikke det som er det mest forbudte av det forbudte? Norske tradisjoner er ikke gjeldende verden over heldigvis.... En av de flotteste kjolene i vårt bryllup var rød, og fullstendig på tvers av ALLE norske tradisjoner - men guuh så flott hun var damen som bar den :gjeiper: min mann er Skotte og de har heller ikke alle "do's and no do's" som vi har her... 2
Anglofil Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Det er forskjeller mellom hva som er vanlig i Storbritannia og i Norge, og det er mer lov der borte. Uavhengig av dette synes jeg uansett ikke det passer seg, men det er meg. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Det er jo antagelig Kate&co selv som har bestemt kjolen til søsteren/forloveren, så vi trenger vel ikke lage debatt om noe slikt, for da er det jo godkjent fra høyeste hold 8
sequin Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Trodde ikke det var none regler for hvite kjoler i bryllup, trodde det bare var at man ikke skulle overgå bruden i skjønnhet som var greia 2
MarianneE Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 og overgå Kate skal nå virkelig godt gjøres! 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 glad de ikke er så opphengt i regler på farger jeg, for jeg synes noen av de knallrøde kjolene var kjempelekre, og det er jo også stort fy-fy i norge. jeg liker ikke den typen brudekjoler, burde de da valgt en annen?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #11 Skrevet 29. april 2011 Trodde ikke det var none regler for hvite kjoler i bryllup, trodde det bare var at man ikke skulle overgå bruden i skjønnhet som var greia Stort sett bør man unngå hvite kjoler i bryllup. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #12 Skrevet 29. april 2011 Ts her igjen. Nei, jeg vet ikke jeg. Derfor jeg spurte. Det er her inne jeg leser så mye om at det ikke er lov å gå i hvitt. Mener det ikke er særlig godkjent i USA heller. Men altså, gjerne for meg. Men å ikke overgå noen i å være vakker vil man jo slite med om bruden er stygg. Min bestevenninne vil være vakrere enn meg i bryllupet selv om jeg har på meg en nydelig kjole og hun går med bunad feks. Jeg mener selvfølgelig ikke at noen er penere enn Kate i dag, hun er bare nydelig. Som sagt, det er her jeg har lest så mye om det i trådene, så trodde det ville være flere som reagerte. Men visst det er slik at det bare er i norge så er det greit for meg.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #13 Skrevet 29. april 2011 Ts her igjen. Dronning Sonja har jo allerede fått kritikk, så ville tro at de kom til å ta enda mer av av kjolen til forloveren. Min lenke Men nå har jeg lest at rødt heller ikke er lov og at det er fint at noen har brutt med den tradisjonen. Det synes jeg også. Vi trenger jo ikke å følge alle desse gamle reglene, jeg hadde bare trodd at det var flere som ville skrike høyt over den hvite kjolen
Carrot Skrevet 29. april 2011 #14 Skrevet 29. april 2011 Må vel gjerne huske på at det som kommer frem i NORSK presse er kritikk med utgangspunkt i NORSKE tradisjoner kanskje?? 3
sequin Skrevet 29. april 2011 #15 Skrevet 29. april 2011 Stort sett bør man unngå hvite kjoler i bryllup. Hvorfor ikke? har tre år med drakthistorie unngått å lære meg dette? 1
Daria Skrevet 29. april 2011 #16 Skrevet 29. april 2011 (endret) Ikke at jeg vet noe som helst, men på engelsk kalles jo gjerne den kvinnelige forlover maid of honour, altså æresbrudepike, og som brudepike kan hun jo gå i hvitt Uansett er det nok godkjent på høyeste hold -jeg tror neppe det er noen risiko for at bruden blir fornærmet Endret 29. april 2011 av Daria 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #17 Skrevet 29. april 2011 Man kan ha hvit kjole. Poenget er at ingen skal være hvitere enn bruden.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #18 Skrevet 29. april 2011 Må vel gjerne huske på at det som kommer frem i NORSK presse er kritikk med utgangspunkt i NORSKE tradisjoner kanskje?? Jada du har påpekt det. Trodde bare at det var flere her inne som ville hyle i og med at de fleste brukerene her inne er norske og ville bruke sine norske øyne. (Selv om bryllupet er i england) Og jeg regner jo også selvfølgelig med at kjolen er valgt i samarbeid med brudeparet og sikkert flere andre. Men igjen, det er helt greit for meg altså :gjeiper: Ts
pøbelsara Skrevet 29. april 2011 #19 Skrevet 29. april 2011 Personlig så tenker jeg at det britiske kongehuset og de som planlegger bryllupet har mer peil på hva som passer seg enn mote-eksperten til VG og bryllupsplanleggerne her på KG, så jeg tok både kjolen til Sonja og forloveren med stor ro. 13
sequin Skrevet 29. april 2011 #20 Skrevet 29. april 2011 Personlig så tenker jeg at det britiske kongehuset og de som planlegger bryllupet har mer peil på hva som passer seg enn mote-eksperten til VG og bryllupsplanleggerne her på KG, så jeg tok både kjolen til Sonja og forloveren med stor ro. Amen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå