Gå til innhold

Indre skjelving

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skjelver innvendig! Eller, jeg tror ikke egentlig det er skjelving, ikke noe som er synlig i hvert fall. Det føles som om det sitter i brystet, omtrent ved nervesenteret. Jeg slet veldig med angst og depresjoner i fjor sommer, og jeg tror dette er noe som henger igjen. Er ellers helt frisk.

Det som er kjipt er at det blir ekstra ille når jeg er på jobb. Det ble helt borte i påsken, så jeg tror også at det kan være en sammenheng der. Nå har jeg bestemt meg for å slutte i jobben og gjøre noe annet til høsten. Men fram til det må jeg sikkert ha denne skjelvingen.

Noen der som har hatt dette? Noen tips for å få det vekk? Har forsøkt avslapningsøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reproductivist

Jeg skjelver innvendig! Eller, jeg tror ikke egentlig det er skjelving, ikke noe som er synlig i hvert fall. Det føles som om det sitter i brystet, omtrent ved nervesenteret. Jeg slet veldig med angst og depresjoner i fjor sommer, og jeg tror dette er noe som henger igjen. Er ellers helt frisk.

Det som er kjipt er at det blir ekstra ille når jeg er på jobb. Det ble helt borte i påsken, så jeg tror også at det kan være en sammenheng der. Nå har jeg bestemt meg for å slutte i jobben og gjøre noe annet til høsten. Men fram til det må jeg sikkert ha denne skjelvingen.

Noen der som har hatt dette? Noen tips for å få det vekk? Har forsøkt avslapningsøvelser.

Du må beskrive det bedre enn det. Er det snakk om muskelskjelving (essential tremor) eller fasciculation rykning i deler av muskelen, ofte vanskelig å se, Nervesenteret er ikke i brystet, men i hjernen og ryggraden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles angst.

Det hjelper å jevnlig slite seg litt ut med fysisk trening.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som angst ja. Jeg kjenner det i brystet når jeg får angst.

Høres ut som du har angst for jobben din. Lurt å bytte jobb om du har mulighet til det eller prøve å finne ut hvorfor du får angst på jobb. Prøv så å jobbe deg ut av angsten. Vet at dette er vanskelig. Jeg klarte det ikke og måtte bytte jobb.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...