AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 (Poster dette innlegget her, selv om jeg vet det blir litt feil. Tror nemlig det er større sjanse for å få svar her enn i utdanning/karriere forumet.) Er det noen som går/har gått på motekonsulentstudiet ved Utdanningshuset? Er det verdt alle pengene? Hvordan skal pengene betales? (En gang, eller fordelt utover året) Har funnet svar på det meste, men ikke akkurat dette.:-) Jeg synes det høres utrolig spennende ut, siden mote er min store lidenskap. Så, er det et studie å anbefale? Trenger ikke svar fra synsere som IKKE har personlig erfaring med denne utdannelsen. Vet at mange tror og mener mye om denne type utdannelse, men det er altså ikke det jeg lurer på..;-)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Og, et spørsmål til! Hvor langt er et semester? Har et inntrykk av at et semester på Utdanningshuset er kortere enn et vanlig 5-måneders semester på universitet/høyskole. 3-4 mnd?
sarah.rebecca Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Og, et spørsmål til! Hvor langt er et semester? Har et inntrykk av at et semester på Utdanningshuset er kortere enn et vanlig 5-måneders semester på universitet/høyskole. 3-4 mnd? Hej Jeg er også intressert av uddaningen, har sett på den lenge nå. Har du startat eller funnit noe som vet hvis dette er en bra uddanelse? Takk på forhand :)
challenger Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Oi, det hørtes litt spennende ut! Hvor mye koster det? Sikkert en grei ting å ha på cv'n hvis man vil ha jobb i en slik bransje da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå