Gå til innhold

Fotograf i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi gifter oss 23 juni 2012 og er nå på jakt etter en fotograf som kan ta bilder i kirken og vanlige brudebilder etterpå. For oss er det viktig at vi får alle bildene på DVD. Vet dere om noen i Bergen?

Endret av Lulilelu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen anbefalinger????

AnonymBruker
Skrevet

Vi har veldig god erfaring med Camilla Waage, cfoto.no. Vi har ikke brukt henne til bryllup, men et vennepar har og et annet skal. Vi har brukt henne til barnefotografering og er strålende fornøyde. Fikk alle bildene på cd hvor vi stod fritt til å fremkalle de hvor vi ville. Videre fikk vi tilgang til en side med brukernavn og passord som vi kunne gi videre til venner og familie slik at de kunne gå inn og se bildene :) I tillegg er hun veldig koselig og lett å snakke og "arbeide" med, noe jeg synes er viktig med en fotograf.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte en ting... Camilla Waage har forresten studio i Alvøen, perfekt sted fot utendørsfotografering :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt han selv, men har hørt veldig mange skryte overPer Lundgren

Ifølge facebook siden hans kan brudepar vinne rabatt på 1000,- (var postet i januar, så er ikke sikkert at det gjelder lengre)

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal undersøke de.

Noen flere som har gode anbefalinger.

Skrevet

Silje Holte er veldig flink!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ifølge facebook siden hans kan brudepar vinne rabatt på 1000,- (var postet i januar, så er ikke sikkert at det gjelder lengre)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på nettsidene at han selger bildene til kundene videre til andre. Bare så dere er obs på det! http://plf.no/?page_id=2447

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på nettsidene at han selger bildene til kundene videre til andre. Bare så dere er obs på det! http://plf.no/?page_id=2447

Er ikke det ganske vanlig? Da vi tok bilder hos Fame fikk vi hvertfall beskjed om det samme, og husker at mine besteforeldre plutselig hang i kjempeformat i et vindu hos en annen fotograf uten at de var spurt spesielt om det (annet enn at det var nevnt som en mulighet før bildene ble tatt)

Anyway, vet om et par stk som har brukt Per Lundgren og såvidt jeg har forstått er alle fornøyd. Og greit å få tilgang til bildene slik at man kan bestille opp og styre slikt selv.

En dag jeg satt å kjedet meg satt jeg å bladde gjennom alle brudebildene på ba.no (der ligger det hundrevis), og Silje Holte sine bilder utmerket seg veldig for min del. Nesten hver gang jeg fant et bilde jeg virkelig likte så var det hun som hadde tatt det (hadde selvsagt ikke noe med utseende på brudeparet å gjøre). Kjenner ingen som har brukt henne, så vet ingenting om hvordan hun er men bildene hennes synes jeg hvertfall er kjempefine og jeg kommer til å forhøre meg med henne den dagen det blir min tur

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig altså? Jeg har ikke vært så mye hos fotografen, så det visste jeg ikke. Litt kjipt å plutselig se bilde av deg i en Tena Lady-reklame liksom :/

Jeg kikket litt på Per Lundgren når vi skulle gifte oss, men ble ikke videre imponert av galleriet. Men han har nok blitt bedre siden den gang. Er ihvertfall noe pent i galleriet hans nå. Og prisene er jo ikke noe å si på om man ikke skal ha det proffeste av det proffe.

AnonymBruker
Skrevet

Rettelse: "Jeg har ikke vært så mye hos fotografeR" <- skrivefeil, sorry (innlegget over)

Skrevet

Kan anbefale både Monica Johansen www.monicajohansen.com og Frost weddingphotografers på det varmeste. Begge gir bildene på dvd :)Hos Silje HOlthe må du kjøpe bildene fra henne i etterkant.

Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen. Jeg har sendt mail til alle så nå venter jeg på svar.

Det hadde vært fint med flere anbefalinger.

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal bruke Elisabeth Wara, men har ikke annen erfaring med henne enn det som ligger på nettsiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...