Gå til innhold

Nugatti eller Nutella?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er NUTELLA :hjerte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokade, så klart! Mmmmm!

Om jeg må velge mellom Nutella og Nugatti, velger jeg Nugatti (den vanlige) :)

Skrevet

Nugatti til skiver og nutella til pannekaker. :)

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet

Nugatti her og! (men sjokade er også dødsgodt)

Skrevet

Nugatti! Nugatticrisp er den beste. Farlig godt, så prøver å ikke ha den i hus. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Av de to må jeg nok velge Nutella. Ble veldig skuffet over Nugatti sist jeg smakte det, husket det som myyye bedre. Nå velger jeg Sjokade over begge.

Tror det var Sjokonøtt og Nesquick sjokoladepålegg som var favorittene på den tiden jeg spiste sjokoladepålegg.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri smakt noen av delene. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Nå kom jeg på Nøtte! Mener å huske at det var skikkelig godt, har ikke spist det på årevis. Ser ut til at det fortsatt selges, er det så godt som jeg husker at det var?

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Nugatti Crisp! Gode barndomsminner fra sommer'n på hytta. Fikk Nugatti Crisp "bare der"...

Savner Hapå ananas, var det vel...?

Endret av Heloise
Gjest Raindrops
Skrevet

Nå kom jeg på Nøtte! Mener å huske at det var skikkelig godt, har ikke spist det på årevis. Ser ut til at det fortsatt selges, er det så godt som jeg husker at det var?

Det er en sukkebombe uten sidestykke, men den er god hvis man er sugen på noe søtt.

Jeg liker ikke nugatti, nutella har jeg aldri smakt, så jeg velger sjokade <3

Skrevet

Det er en sukkebombe uten sidestykke, men den er god hvis man er sugen på noe søtt.

Det er det jeg mener å huske, at denne var voldsomt søt. :gjeiper: Tror nok jeg har forandret litt smak siden jeg var 7. :fnise: Da var det ihvertfall favorittpålegget mitt, vi pleide aldri å få det på hverdager, så var sikkert ikke sunt!

Skrevet

Nøtte er også namnam, men det er vel ikke et sjokoladepålegg? :klo:

Gjest Heloise
Skrevet

Nugatti er jo heller ikke sjokoladepålegg, det er mer et nøttepålegg... Men "same shit" for meg, sukker er sukker, og de er brune :)

• Liker 1
Skrevet

Nugatti er jo heller ikke sjokoladepålegg, det er mer et nøttepålegg... Men "same shit" for meg, sukker er sukker, og de er brune :)

Jo, Nugatti er faktisk et sjokoladepålegg, selv om det har nøtter i seg.

Nugatti er varenavnet på et sjokoladepålegg laget av hasselnøtter og nougat. Pålegget produseres av Stabburet, og inneholder blant annet sukker, vegetabilsk fett (palmeolje), kakao, melk og hasselnøtter.

Nøtte er ikke.

Nøtte

Nøtte er et naturlig nøttepålegg med den milde smaken av hasselnøtter.

Superviktig å kunne skille mellom de to variantene, liksom :skratte:

Skrevet

Tror ikke jeg har smakt Nutella en gang jeg.

Men jeg elsker Nugatti Krønsjy! :strix:

Skrevet (endret)

ja takk, begge deler.

kjøpte meg en svær Nutella da jeg var i Sverige for ikke så lenge siden. Nugatti er jeg nok mest glad i av nostalgiske grunner, har fått mer og mer sansen for Nutella etter hvert. jeg er nok generelt en "sucker" for nøtte- og sjokoladepålegg, og har skapet fullt av alle sorter Nugatti, Nutella, Sjokade og noe jeg ikke husker navnet på.

fersk brødskive med Nugatti/Nutella + et glass iskald melk = best i verden.

Endret av madison rose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...