Diva Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 I forbindelse med at vi har luftet våre meninger om gitarsoloer og sanger etc. så jeg lurer nå på følgende : Hvilken musikkvideo er din favoritt ? Vet det er en kategori som heter dårligste musikkvideo, men tror ikke dette er "debattert" før... Ikke skyt meg om jeg tar feil Mitt forslag er Beastie Boys med "Sabotage" Noen som har sett den ? Vedder på at de lo seg halvt ihjel under innspillingen... ( FORANDRET LITT PGA SKRIVELEIF )
ivanka Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 den er jo så kul. og når jeg hører sangen bare må jeg hoppe opp og ned og brøle med.
_Nida_Michelle Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Tviler på at den beste musikkvideoen faktisk eksisterer
Diva Skrevet 5. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2003 Helt enig, Ivanka! Den er kjempekul _Nida_Michelle : Du har ingen musikkvideo du synes er spesielt bra eller morsom ? Mente jo ikke at hele verden skulle bli enig om en heller
Gjest lekebøll Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Jeg synes Seals Love's Divine er bra.
Donnie Darko Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 har nettopp lastet ned "Ich will" med Rammstein! Dette må være en av de feteste musikkvideoene jeg har sett.. ellers holder jeg en knapp på Dimmu Borgir's Progenesis of the great apocalypse
Gjest Tex Skrevet 7. november 2003 #9 Skrevet 7. november 2003 The Neverending Story m Limahl. Fantes ikke noooooe bedre!!!
tuji Skrevet 7. november 2003 #10 Skrevet 7. november 2003 Holder også en knapp på "Sabotage". Hadde glemt den litt, jeg.
Gjest Embla s Skrevet 7. november 2003 #11 Skrevet 7. november 2003 The Neverending Story m Limahl. Fantes ikke noooooe bedre!!! Må bare avpsore litt her: Jeg var på Limahl-show på Rockefeller for noen år siden. Han (en litt eldre og ikke fult så fancy utgave av Limahl) brukte "Limahl-parykk" og sang "never ending stoooory" og "To shy" om att og om att. Og publikum sang med og brølte "one more time"! Du skulle vært der du, TEx
Gjest Tex Skrevet 7. november 2003 #12 Skrevet 7. november 2003 Ja.... det skulle jeg........... *drømme*
ivanka Skrevet 11. november 2003 #13 Skrevet 11. november 2003 å, i går da jeg så 'store studio' ble jeg minnet på 'praise you' m/ fatboy slim. den er best. aller aller aller best.
Tigerlily Skrevet 11. november 2003 #16 Skrevet 11. november 2003 hm, jeg syns de beste er smashing pumpkins' ava adore og... vel, alle musikkvideoene sp har gitt ut (merker man at jeg er fan eller?) ellers liker jeg madonna - frozen veldig godt. og, outkast -hey ya!
Julie Skrevet 12. november 2003 #17 Skrevet 12. november 2003 En somer morsom i hvertfall "Sing" med Travis..og en gammel video av Genesis (husker ikke sangen, men jeg var veldig fascinert av videoen når jeg var liten..)
Diva Skrevet 13. november 2003 Forfatter #18 Skrevet 13. november 2003 En somer morsom i hvertfall "Sing" med Travis. SÅ enig Den er kjempebra! .og en gammel video av Genesis (husker ikke sangen' date=' men jeg var veldig fascinert av videoen når jeg var liten..)[/quote'] Det er ikke tilfeldigvis "Land of Confusion" eller hva den nå heter ? Med "spitting image" figurer av kjente personer etc. ? D
sirka Skrevet 13. november 2003 #20 Skrevet 13. november 2003 å' date=' i går da jeg så 'store studio' ble jeg minnet på 'praise you' m/ fatboy slim. den er best. aller aller aller best.[/quote'] Den er genial!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå