LaCoste Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Har noen spørsmål ang brudebukett som jeg ønsker svar på :D Hvor lenge før bryllupet bør man bestille buketten? Blir den henta på blomsterbutikken like før vielsen? Er veldig usikker på hvordan brudebuketten min skal være; har tenkt en del på det i det siste siden jeg nå har funnet kjolen min. De i blomsterbutikken kan vel kanskje også gi litt råd ang form, størrelse?! Vil ikke ha for sterke farger tror jeg. Dette er kjolen min http://www.demetriosbride.com/Young/2637.jpg har noen her forslag om hva som passer til denne?
Augustbrud02 Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Jeg bestilte min bukett 4 uker før bryllupet, og i den butikken var det mer enn nok. Andre steder bør man reservere en brudebukett i ennå bedre tid, fordi man bor på et større sted eller er en populær butikk. Ta en telefon og sjekk, det er mitt beste råd. Man velger selv om man vil hente buketter eller få den levert. Jeg fikk den levert hos frisøren og synes det var veldig greit. Blomsterbutikken har massevis av råd å komme med om buketter, og de har også bilder av farger og fasonger. Personlig ville jeg nok valgt en enkel, men stilfull bukett til denne kjolen. Ville nok valg "harde" blomster, sånn som roser eller orkideer...og ikke tulipaner, gerbera eller den type blomster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå