philippa starck Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Første farsdag som feires i vår lille familie... Vi gleder oss stort! Hihi! Men har dere noen tips til gave??
LilleMy Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Jeg skal ta meg en tur på golf shop'en og se om jeg finner en liten greie der. Ellers har jeg ofte bidratt med bøker om ymse temaer.
Iset Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 første farsdag her også jenta vår er bare 3 1/2 uke gammel vet ikke hva jeg skal kjøpe jeg, iallefall et kort. har dårlig råd for øyeblikket, men et fint kort og kanskje en pose med risbrød (han eelsker det)
philippa starck Skrevet 7. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2003 Farsdagsgave kjøpt! Det ble en skjorte med kuule, diagonale striper i bruntoner fra Sand. Litt (ganske mye!) mer enn det jeg hadde tenkt å bruke på farsdagsgave, men han trenger en skjorte, så....
Gjest Lea Skrevet 7. november 2003 #6 Skrevet 7. november 2003 På CityBags (?) Byporten har de dokumentmapper i skinn til mellom 199 og 399 kroner. Nedsatt fra over 1000 kroner. Kjøpte en til meg selv jeg :oops:
philippa starck Skrevet 7. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2003 Kjøpte en til meg selv jeg :oops: Haha - høres ut som den ultimate farsdagsgave, ja!!
Gjest Lea Skrevet 7. november 2003 #8 Skrevet 7. november 2003 Jepp :D Men de var skikkelig enkle og fine altså. Den minste var egentlig ganske feminin. Men.. eh... farsdagsgave.
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 #9 Skrevet 7. november 2003 :o Er det farsdag nå på søndag? :o iiiiiik Lillian
Gjest Embla s Skrevet 7. november 2003 #10 Skrevet 7. november 2003 (ødelegger jeg hele tråden hvis jeg sier at jeg ikke bryr meg om disse dagene (eller, til nød kan jeg bry meg litt om morsdag da ) ? Finner morsdag og farsdag veldig oppkonstruert, ser ikke poenget med dagene. Vi har jo bursdag, syns det holder. Disse og navnedager blir for mye?!)
Kittykat Skrevet 7. november 2003 #11 Skrevet 7. november 2003 Pappaen skal få en genser. Han ytret ønske om "stilig" genser enn disse kjedelige, ensfargede gensrene ( skrives det sånn en gang, mon tro? ). så da får han det i farsdagsgave :D Han blir nok fornøyd.....jeg synes genseren er veldig stilig jeg :D
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #12 Skrevet 7. november 2003 Han får en bukett røde roser og et "til verdens beste pappa"-kort fra sønnen sin.
Gjest Nefertiti Skrevet 7. november 2003 #13 Skrevet 7. november 2003 Pleier bare bli en liten oppmerkesomhet. I år skal jeg gi en CD jeg vet han vil bli gla for. Ellers pleier vi bare å spise en god frokost sammen, gjør ikke noe mer utav det.
leslie Skrevet 7. november 2003 #14 Skrevet 7. november 2003 jeg har prøvd å gjøre det rimeligst mulig da julen også står for døren og han nettopp hadde bursdag! vel... en genser og en boxer og en god marsipan kake skal han få...vel håper det er bra nok:) tanken som teller er det ikke...
Gunilla Skrevet 7. november 2003 #15 Skrevet 7. november 2003 Baker en gulrotkake og ber far og svigerfar på kaffe! Mannen min er foreløpig ikke pappa, så... da blir det slik!
mellom Skrevet 7. november 2003 #16 Skrevet 7. november 2003 Jeg skal stå opp med ungene, for det er det som oftest han som gjør :D - og så baker vi noen snickers/peanøttsmør (!) muffins til ham og tenger noen kort regner jeg med.
Midnattsol Skrevet 7. november 2003 #18 Skrevet 7. november 2003 En DVD og et kort fra meg og søstra mi. Mamma baker kake.
Ruby Skrevet 9. november 2003 #19 Skrevet 9. november 2003 Han har fått to stk. boxershorts av meg i dag + at han har helt fri i dag....
Gjest Virvel Skrevet 9. november 2003 #20 Skrevet 9. november 2003 Her hos oss går det gjerne i nyttige ting som sokker, boxere osv. Kanskje en morsom bok eller en annen liten ting ved siden av. Litt kjedelig kanskje, men foreldrene mine blir faktisk glade for sånt, de eeelsker nyttige gaver. Så pleier vi å ha kake og invitere besteforeldrene mine på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå