Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en innvandrer fra feks Somalia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kunne du det?

Med flyktning mener jeg en som har kommet hit og bor her lovlig. Men er fra typiske land som Somalia.

Kunne du blitt sammen med en slik mann? Hvorfor, hvorfor ikke?

Spør fordi det er så mange som sier at de er fordomsfrie og ikke har noe imot visse folkegrupper. Men kunne de vært sammen med en selv?

Litt som at man vil ha utlendinger til Norge, men ingen vil være nabo med et asylmottak :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler sterkt, vil være alt for stor kulturforskjell. Kjenner et par som har opprinnelse fra afrikansk land, men som har bodd i Norge hele livet, er ikke religiøse, og er i mine øyne "norske". Disse kunne jeg hatt et forhold til, så er ikke utseendet det går på, men holdning og kultur.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis han ikke var muslim, og hadde vært nogenlunde opplyst og utdannet.

Skrevet

Aldri i verden.

• Liker 3
Gjest Cosette
Skrevet

Meget, meget usannsynlig. Kan like gjerne si umulig.

Ja, jeg har fordommer, men jeg tror ikke de er så helt grunnløse.

• Liker 7
Skrevet

Ja det kunne jeg, og har vært...

Mange muslimske gutter er ikkenoe forskjellige fra norske gutter.. dere snakker om et mindretall her som ikke er representativt for alle.. synes det er veldig diskriminerende faktisk!

Har opplevd fantastiske, inkluderende familier og opplevelser! Det eneste problemet har vært Nordmenn som synes det er så forbanna grusomt med muslimer...

• Liker 7
Skrevet

NEI, NEI OG ATTER NEI :kjefte:

Sånne folk har vist seg å være avskum i altfor mange tilfeller.

er ikke så glad i de selv men det der var bare utrolig frekt...

Gjest Cosette
Skrevet

Ja det kunne jeg, og har vært...

Mange muslimske gutter er ikkenoe forskjellige fra norske gutter.. dere snakker om et mindretall her som ikke er representativt for alle.. synes det er veldig diskriminerende faktisk!

Har opplevd fantastiske, inkluderende familier og opplevelser! Det eneste problemet har vært Nordmenn som synes det er så forbanna grusomt med muslimer...

Denne kjøper jeg ikke.

• Liker 9
Skrevet

Og hvorfor tror du nordmenn flest ikke er så glad i islam, om jeg tør spørre?

• Liker 6
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg blir virkelig ikke tiltrukket av mørke gutter, om de så er fra Brasil, Spania, Somalia eller Asia. Jeg får det rett og slett ikke til å stemme, og det har ingenting med rasisme å gjøre.

Jeg har mange kompiser som er mørke, inkl. to fra Somalia. Så jeg må svare at jeg aldri kunne blitt sammen med en innvandrer fx fra Somalia.

• Liker 2
Skrevet

Nei. Fordi svarte menn ikke tiltrekker meg.

• Liker 6
Skrevet

Grunnen til at jeg tror mange Nordmenn har noe imot Islam er frykt.. De aller fleste muslimer jeg har vært i kontakt med lever akkurat som kristne, bare at guden og ritualene er annerledes..

Ja det er mye negativ fokus på Islam, men glem ikke at Hitler drepte i guds navn..

Greit du ikke kjøper den, men det er min opplevelse og mine erfaringer så det betyr lite for meg faktisk...hehe :P

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor tror du nordmenn flest ikke er så glad i islam, om jeg tør spørre?

Fordi vi har fremmedfrykt og liker ikke at de har en annen hudfarge

:ironi:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Fordommer.

Ikke takler jeg Islam heller som vil "erobre" europa igjen. Nei fy takk skal du ha, det var nok da de kristne kom.

Skrevet

Fordi vi har fremmedfrykt og liker ikke at de har en annen hudfarge

:ironi:

Håper det der var ironisk.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg kunne aldri blitt sammen med en somalier. Jeg hadde i utgangspunktet ikke blitt tiltrukket av han. Og det har ingenting med fordommer å gjøre.

• Liker 1
Gjest Elise_P
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. -Som en venn blir det noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...