twang Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 (endret) Ok. Jeg prøver ikke å starte rasehets av noe som helst form. Men det jeg alltid har lurt på, og er usikker på, i henhold til at jeg selv er en kineser. Jeg født og oppvokst i Norge, og har i grunn alltid synes norske jenter er veldig pene, jeg liker selvfølgelig andre jenter av andre raser også, men jeg lurer på om det er det samme med norske jenter. La oss si media har kommet med mye om utledninger og voldtekt og sånt, klart det ikke gjelder alle utledninger, men man skal ikke nekte å si at det ikke skaper tvil og "ond" oppmerksomhet på folk som har mørkere hud. Og ikke minst om det man hører fra rykter, selv har jeg hørt at asiatere har veldig liten penis, er det noe som får jenter til å vike fra asiatere eller er det irrelevant? men etter ryktene så vil jeg si at pølsa til nordmenn er generellt større enn min, og det finnes også mindre enn min, men uten å virke helt fiksert på utstyret så er det ikke sånn at man ikke kan bruke den, men det er også det er i de minste tilfellene, at de er veldig små, og det er ganske ille. Jeg ville ikke si at jeg sliter å komme i kontakt med jenter, men jeg har alltid det i baktankene at de helst vil date gutter som er norske. OG en ting til. Ville dere noen gang ha datet en kineser, vietnamneser etc? Ville dere noen gang ha datet en fra de afrikanske landene? Ville dere noen gang ha datet en fra india De spørsmålene kan virke litt rase skillende, men de er bare for å svare på min nysgjerrighet. Endret 28. april 2011 av twang 1
FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Jeg personlig er ikke tiltrukket av mennesker med asiatisk utseende... elsker kulturen og slikt fra Asia, men klarer virkelig ikke føle meg tiltrukket av asiatiske menn... Men det er det mange som er! Så ikke tenk på deg, sikkert en nydelig Norsk jente som ville falt pladask for deg! :D
Mononoke Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Jeg kjenner mange norske jenter som er sammen med østasiatiske gutter. Personlig synes jeg at typisk vesteuropeiske gutter er de mest attraktive. Hadde jeg møtt drømmemannen, og han var utlending, hadde ikke det stoppet meg, med mindre det hadde vært for store kulturforskjeller. 1
MilliVanilli Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 (endret) Det ligger noe i det du sier. Om jeg ville ha datet en kineser/vietnameser? Helt ærlig, tvilsomt. Og det fordi jeg ikke finner utseendet deres spesielt tiltrekkende(no offence, finnes selvfølgelig unntak). Derimot har jeg stor respekt for dette folkeslaget, aldri hatt noe dårlig erfaring med kinesere/vietnamesere. Afrikaner? ALDRI!!!! Sier ikke mer!! Inder? Njeaeaa... Nei. Dette har mye med religion- og kulturskille å gjøre. Jeg har fått dårlig inntrykk av mange utlendinger her i Norge(da spesielt muslimer), dessverre, for jeg vet at det finnes mange bra i blant dem også. Jeg er slettes ingen rasist, men jeg er en realist. Vel, til syvende og sist er det personligheten som teller. Pålitelighet og intelligens er aller, aller viktigst hos meg. Finner vest-europeiske menn mest tiltrekkende, og det er jo selvfølgelig viktig at jeg tenner på kjæresten min! Endret 28. april 2011 av MilliVanilli 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Jeg ville aldri blitt sammen med en fra Afrika, pga kulturen (muslimer osv). Asia kunne jeg, men til nå har jeg ikke vært tiltrukket av noen med asiatisk utseende. Tror ikke så mange har fordommer hos folk fra Asia, er mest disse negrene som voldtar vi er redde Jeg faller nesten utelukkende for skandinaviske gutter. 2
Sunchild Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Rase ville ikke vært noe hinder for meg, religion og holdninger derimot kunne lett vært det. 21
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Jeg personlig er ikke tiltrukket av mennesker med asiatisk utseende... elsker kulturen og slikt fra Asia, men klarer virkelig ikke føle meg tiltrukket av asiatiske menn... Men det er det mange som er! Så ikke tenk på deg, sikkert en nydelig Norsk jente som ville falt pladask for deg! :D Jeg blir faktisk både tiltrukket og fasinert av de asiatiske guttene som ser litt feminine ut. Tykt kult hår og flott benbygning. Dessuten er mange asiatere flinke med gjennomførte stiler og slike ting. afrikanske gutter: Nei. Indiske gutter: absolutt ikke.
twang Skrevet 28. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2011 Jeg personlig er ikke tiltrukket av mennesker med asiatisk utseende... elsker kulturen og slikt fra Asia, men klarer virkelig ikke føle meg tiltrukket av asiatiske menn... Men det er det mange som er! Så ikke tenk på deg, sikkert en nydelig Norsk jente som ville falt pladask for deg! :D jeg leste igjennom posten min, og tenkte selv at, Han der må virkelig være ute etter norske jenter. Jeg er ikke det, det er bare det at jeg vil vite hvordan norske jenter tenker om den saken. Om de i det heletatt noen gang kunne blitt forelsket i en som har en annen bakgrunn enn den gamle norske kulturen. Men nå mener ikke jeg kultur som konvertering og alt sånt. Jeg mener .. ta mitt eksempel da. Dersom den jenten skulle treffe mine foreldre, da ville hun blitt tatt imot som en svigerdatter allerede da, og det vet jeg ikke alle norske familier gjør det, er selvsagt mange som er det, men ikke på den måten som kinesere gjør. Jenta ville da blitt tatt som et selvfølge at det hadde blitt "kone" materialle, selv om det ikke er garantert, men for dem så er det det. Jeg har selv norske vaner, og norske holdninger til alt som har å gjøre utenom mine foreldre. og det kan virke litt rart for andre utenom. 1
twang Skrevet 28. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2011 Jeg ville aldri blitt sammen med en fra Afrika, pga kulturen (muslimer osv). Asia kunne jeg, men til nå har jeg ikke vært tiltrukket av noen med asiatisk utseende. Tror ikke så mange har fordommer hos folk fra Asia, er mest disse negrene som voldtar vi er redde Jeg faller nesten utelukkende for skandinaviske gutter. Nå snakker ikke jeg om religion. La oss si en 2 generasjons afrikaner, som er født og oppvokst i norge. Snakker flytende norsk og ha norske holdninger, MEN har foreldre som har holdninger, normer og kultur fra Afrika. 1
Gjest Cosette Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Hvis man ser helt bort fra kulturforskjeller, og kun tenker på rase og fysisk tiltrekning, så vet jeg ikke helt. Jeg kjenner så få mørkhudede/asiatiske menn som kunne vært aktuelle kjæresteemner, har liksom ikke fått testet problemstillingen ennå. Jeg er litt tvilsom til om jeg personlig hadde blitt tiltrukket av en kineser - mest på grunn av høyde. Jeg er 1.75, og det blir liksom slik at jeg automatisk tiltrekkes av menn som er like høye eller høyere. Men jeg har så absolutt sett pene kinesiske menn rundt omkring 1
FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Jeg har ingen problemer med andre kulturer enn min egen, synes det er veldig spennende og forfriskende... Det er litt tilvenning på en del ting men det er ikkenoe problem! Så lenge det er respekt, forståelse og ydmykhet ovenfor hverandres tradisjoner og holdninger til en del ting... og åpenhet! 1
twang Skrevet 28. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 28. april 2011 svarer raskt til Cosvette, jeg er 183cm, og det er også en av de ryktene. Kina er et veldig stort land, og der er det veldig forskjell på folkene. De nærme mongolia har benbygning som nordmenn flest, og er like høye. de nær sjøen er som regel tynne og lave, de som bor i hovedstaden og i midten av kina er som regel er lavere lave, men ikke så lave som de som bor ved sjøene. Hva grunnen er vet ikke jeg, men antagligvis fordi naturen har skapt oss sånn. Så om jeg hadde hørt på rykter og sagt at alle nordmenn står på ski, ville vært litt feil også vel? Uansett. det jeg lurer på er, ville dere ha googlet en "chinese teenager" og valgt en asiat som dere synes er attraktiv. Jeg er glad for så mange svar, og er overasket at asiatere er ikke så uønsket som jeg trodde. Jeg mener selv etter vestlige standard så er asiatiske menn ganske under gjennomsnittet, men det jeg vet av egen erfaring er at de den gjennomsnittlige kinesier ikke styler håret sitt eller har en kul stil, finnes selvfølgelig de som er gromme på stil og sånt, men ikke det vi ser gjennom massene..
Timseh Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 Kunne nok ikke datet en asiater. Jeg tiltrekkes ikke av dem. Tiltrekkes heller ikke av veldig mørke afrikanere eller av indere. Menn fra land som Egypt, Tunisia, Algerie og Marokko kan jeg tiltrekkes av.
twang Skrevet 28. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 28. april 2011 (endret) http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWEaBCpuhiEYJu0WictGQpJ1CIxWfkgbSdpIVKwo6e15-JCNYimQ&t=1 Bilde av en Asiatisk mann som har Vestlig stil. stylet håret som vestn og bruker klær som vesten. en japanser, ville de beregnet som noe dere ville ha datet`? Endret 28. april 2011 av twang 3
FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 http://red-luxury.com/wp-content/uploads/2011/02/lvmodel0208.jpg eller http://www.beinie.com/Image/201003121007138720 3
Sunchild Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Med tanke på kun kinesere, så kjenner jeg en del tenåringer, i fht undervisning. De aller fleste av dem er koselige, pene å se på, like høye som nordmenn flest, og generelt flotte ungdommer. Dersom jeg hadde vært halvparten så gammel og singel, så kunne jeg nok like lett falt for en av disse kineserne som en europeer, dersom han/hun hadde tatt initiativ til kontakt. Men må innrømme at å ta kontakt selv ville ligget ganske langt inne. (Kinesere på min egen alder har jeg aldri kjent, da jeg vokste opp i en typisk norsk bygd med lite innvandring av noe slag.) 1
twang Skrevet 28. april 2011 Forfatter #17 Skrevet 28. april 2011 http://red-luxury.com/wp-content/uploads/2011/02/lvmodel0208.jpg eller http://www.beinie.com/Image/201003121007138720 Takk for et svar. Jeg synes personlig at det er også ganske kjekke mannfolk fra asia om jeg tørr å si det uten å være gay ;P Men det er jo stylet asiatere med vestlig stil. Selv er ganske opptatt å ha samme stil som mine norske venner. Og jeg føler meg også konfertable med vestlige klær.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 En kjekk "inder": http://www.malestarz.com/uploads/photos/031347d7bd53854dd13cc2357743fed79.jpg han er født og oppvokst i USA men begge foreldrene hans er indiske. 5
FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 Takk for et svar. Jeg synes personlig at det er også ganske kjekke mannfolk fra asia om jeg tørr å si det uten å være gay ;P Men det er jo stylet asiatere med vestlig stil. Selv er ganske opptatt å ha samme stil som mine norske venner. Og jeg føler meg også konfertable med vestlige klær. Ja, og de har i tillegg ganske kraftig benbygning i ansiktet, som jeg personlig synes er dritsexy..hehe blir litt mere macho på en måte! 1
Mononoke Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Eksempler på et par kjekke asiatiske menn: http://farm4.static.flickr.com/3621/3497049296_767a85be9a.jpg http://www.bhavakuta.com/images/actors/kal-penn-asian-kumar.jpg 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå