AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Jeg har over lengre tid lagt merke til at en kolega har noen enorme lange toalettpauser, både 20 og 30 minutter, om ikke lenger flere ganger om dagen. I dag skulle jeg en tur på toalettet og han var der, jeg ventet og kom tilbake i gjen etter 30 minutter og da ver han der fortsatt og da han kom ut så var han helt rød i ansiktet, var anpusten og var så svett at man skulle tro at han hadde dusjet med klærne på. Begynner nesten å lure på om han onanerer i stedenfor å jobbe og bør jeg ta dette opp med sjefen? Det går ikke akkurat ut over meg, men...
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Kanskje han har fryktelig hard mage og sitter å presser som fanden i en halvtime? Hadde blitt bra svett da skulle man tro. 4
FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Kan jo hende han har nyrestein..eller problemer med fordøyelsen og isåfall er det jo bedre at han er på jobb og gjør det han kan!
Gjest Consensio Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Hvorfor bryr du deg? Finnes det bare en toalett slik at det går utover alle andre på jobben? Hvis ikke så ser jeg ingen grunn til at du trenger å stikke nesa di oppi hva andre driver med på do. 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Kanskje han har fryktelig hard mage og sitter å presser som fanden i en halvtime? Hadde blitt bra svett da skulle man tro. Kan jo være en mulighet, men doringen var oppe. Er også flest damer på arbeidsplassen så ville jo vært mer logisk om han tok ned doringen uansett egentlig, men det gjør han aldri og det er vel ingen som tar den opp etter de har sittet der? (vi har felles toalett). Ikke luktet det noe der heller.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Hvorfor bryr du deg? Finnes det bare en toalett slik at det går utover alle andre på jobben? Hvis ikke så ser jeg ingen grunn til at du trenger å stikke nesa di oppi hva andre driver med på do. I den avdelingen jeg jobber så er det det eneste toalettet. Det er ikke det at jeg bryr meg, men lurte nå egentlig bare på hva det er han holder på med for å være på toalettet i flere timer tilsammen er vel ikke vanlig? Og som jeg sa, så går ikke dette ut over min jobb, men er nå noe usikker på om jeg burde si i fra. For er han på do halvedagen så må det jo gå ut over hans jobb som i gjen går ut over sjefen?
FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Kan jo være en mulighet, men doringen var oppe. Er også flest damer på arbeidsplassen så ville jo vært mer logisk om han tok ned doringen uansett egentlig, men det gjør han aldri og det er vel ingen som tar den opp etter de har sittet der? (vi har felles toalett). Ikke luktet det noe der heller. Så du luktet på doen etter han hadde vært der for å sjekke om han hadde bæsjhet? Det er ganske creepy...hadde ikke sagt noe til sjefen iallefall, for da setter du deg selv i et VELDIG merkelig lys! :O 19
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 Mannen min hadde noen episoder der han gikk inn på do og svimte av, antageligvis pga angst. Tror de andre kollegaene undret seg litt over de lange dobesøkene hans... 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Så muligheten for at han er plaget med magen og kan ha sterke magesmerter som kommer og går i løpet av dagen, den finnes ikke? Han må selvsagt onanere? 2
fruBeist Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Så du luktet på doen etter han hadde vært der for å sjekke om han hadde bæsjhet? Det er ganske creepy...hadde ikke sagt noe til sjefen iallefall, for da setter du deg selv i et VELDIG merkelig lys! :O Man merker raskt om det lukter bæsj på do, om man sniffer etter det eller ikke. Om TS gikk for å gå på do kl 12 for så å komme til låst dør, og komme tilbake igjen kl 12.30 siden hun ikke fikk gjort sitt ærend første gang, så har hun ikke akkurat løpt i dørene for å sniffe etter bæsjelukt. 5
FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Man merker raskt om det lukter bæsj på do, om man sniffer etter det eller ikke. Om TS gikk for å gå på do kl 12 for så å komme til låst dør, og komme tilbake igjen kl 12.30 siden hun ikke fikk gjort sitt ærend første gang, så har hun ikke akkurat løpt i dørene for å sniffe etter bæsjelukt. ¨ Jeg synes fortsatt dama er ganske creepy... Er hundre millioner grunner til at man er på do på jobben..kanskje han har mistet noen og gråter på do? Kanskje det er angst? +++ uansett er han jo på do for å være i fred og så kommer TS og er all over his business... 1
Gjesten Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 Det får være grenser på hva man skal legge seg opp i. Hvis hans dovaner ikke går ut over deg eller andre, så synes jeg du skal la det ligge. Hvis man ikke kan ha privatliv på do lenger, hvor har man det da? 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 Nei, nei, jeg lukter ikke på doen. Dette har pågått i hvertfall 6 måneder. Var i hvertfall da jeg oppdaget det, men kan jo vært lenger. Og er ikke det litt lenge om han har mistet noen? Da ville man kanskje sett det på andre måter? Jeg går selv på do noen ganger i løpet av dagene, noen ganger har kommet 5 minutter etter han, andre ganger 30 minutter og jeg har aldri luktet noe. Selvsagt så går jeg ikke å lukter heller, men det ville man vel ha lakt merke til. Er han plaget med magen så ville det vel ha luktet litt ekstra? Doringen er også alltid oppe og det finner jeg litt rart så tror ikke han bæsjer. Men han er svett og anpusten når han kommer ut. Jeg er ikke ute etter å ta han, jeg er bare nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #14 Skrevet 28. april 2011 Herregud menneske! Jeg er en av de som har utrooolig treg mage, og jeg har tatt alskens tester hos lege etc men finner ikke ut av problemet. Alle er ikke som deg ! Makan til idiotfolk det finnes!
antibac Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 Det kan jo hende han har problemer med magen. Jeg har vært på do i 15-20 minutter selv på jobb, dette på grunn av fryktelig dårlig mage. Jeg håper da virkelig ikke at folk tror jeg sitter og onanerer. Makan. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Det er ikke normalt å bruke halve arbeidsdagen på do. Om du er syk og bruker halve arbeidstiden på do, så er du vel heller ikke frisk nok til å jobbe. Ihvertfall ikke når det går utover de andre ansatte, som ikke får gått når de trenger det. Har selv vært plaget av en medarbeiders dovaner. Han var en høyt utdannet "dressmann", som leste avisene på do og brukte opptill 30 mins der inne (som gjorde at andre ikke fikk gått når de trengte og måtte gå å sjekke døra flere ganger osv). Han her trakk heller aldri ned etter seg selv om han bommelommet... ikke brukte han papir heller. Fyttifaen det var kvalmt å gå inn på doen etter han når det lå å fløt en kabel der. Og dette skjedde ofte. Ikke vasket han seg på hendene heller... bare gjorde sitt fornøden, dro på seg buksa og gikk... Så ja andres dovaner på jobb kan være til plage for folk på arbeidsplassen.
kaprifolen Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 Jeg hadde en laaaang periode en eller annen intoleranse legene ikke fant ut av. Plutselig oppkast, kolikksmerter o.l. Nå spyr jeg lett, og kan kaste opp og være tilbake ved bordet på 1 min om jeg må. Mens andre ganger føltes det ut som om noen holdt en knipetang på tarmene mine uten at det skjedde noenting. Men tårene stod og svetten rant. Noenganger gikk jeg på do bare for å være i fred med tårene mine og evt "lettelse".
Gjest Delphina Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 Har du tenkt over at det ikke nødvendigvis bare er bak det kommer ut? Noen kan ha problemer med matvarer som man ikke finner ut av, og kanskje kaster opp. Om man har treg mage, så trenger det ikke stinke heller, bare fordi det er avføring. Kanskje det kommer ut i alle ender. Hva vet jeg eller for den saks skyld, du? Neste gang, sniff munnen hans 4
Gjest Mynona83 Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 Hvis jeg hadde hatt et problem som gjorde at jeg var på do halve arbeidsdagen ville jeg informert sjefen min om det hvertfall.. er litt rart å bruke 3-4 timer på do i et halvt år da.. Og det er ganske mange som onanerer på jobb faktisk. 1
Tropic Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Kanskje han har mageproblemer! La han være du, om det er flere toaletter har vel ikke du noe med dette å gjøre. Du vet ikke hva som er årsaken, og da synes jeg det er dårlig gjort å gå til sjefen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå