FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Hei og hopp! Har en nydelig pus på fire år som er av det aktive og nysgjerrige slaget..vi bor i sjette etasje og jeg har vinduer som går innover.. har ingen balkong og vil gjerne lufte nå som det begynner bli varmt men har en stor vinduspost som katten pleier sitte i og er redd han hopper/faller ut av vinduet.. Har noen tips eller råd? Klem fra Josefine og anonympusen..
CathFoto Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Vi låser vinduet med en slags barnesikring. Så på tv i går at katter faller ut fra vinduer og balkonger såpass ofte at endel dyrleger hadde et eget navn på det. Det finnes også kattenetting ala hønsenetting man kan feste på vinduer osv for at katten ikke skal komme seg ut.
Frid Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Netting eller annen sperring må vel kunne brukes?
FrøkenJosefine Skrevet 29. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2011 ja jeg har brukt aluminiumsfolie i vindusposten for det er han redd for å gå på...men vet ikke hvor holdbart dette er i lengden? Prøvde netting, men siden vinduet går innover ble det en liten glipp så da endte katten traskende på utsiden av nettet...da ble matmor redd skal jeg si deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå