Gå til innhold

27 stemmer

1. 1. Hvilke ev bob'ene?

• nr.1 med lugg.
      10
    • nr.2 litt lengde
      5
    • nr.3 litt kortere
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke av klippene syns dere er finest?

Skal klippe meg om et par timer og vil ha bob, men klarer ikke bestemme meg for hvilke av bildene jeg skal ta med til friøsren :P

nr1.Med pannelugg

Long_Bob_Hairstyles_2010.jpg

nr.2 med litt lengde

Bilde-tatt-07.04.2011-kl.-08.09-2-540x405.jpg

nr.3, litt kortere

Bilde-tatt-08.01.2011-kl.-21.36-3.jpg

:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nr 2. Lugg kan jo være vanskelig å holde og irriterende nå i sommervarmen (klistrer seg i pannen)

Skrevet

#3 ser veldig frisk og sommerlig ut, da. Om du går for pannelugg, husk på at det fort kan bli klamt i panna når temperaturen stiger :)

AnonymBruker
Skrevet

Stemte på nr.1, jeg. Liker godt lugg. :)

Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Nr 1 er fin på bilder, men vanskelig å holde pen, og som nevnt over kan den lange luggen lett bli irriterende.

Hvis du har veldig langt hår nå, kan du jo prøve med en lang bob først, og heller klippe den kortere neste gang. Da blir ikke overgangen så stor :)

Men egentlig synes jeg litt korte bob-er er finest.

Endret av Spinell
Gjest Nadezhda
Skrevet

Jeg synes nr 3 var finest. Den blir jo sikkert sånn som nr 2 når den har fått vokst litt. Som flere har nevnt kan lugg bli klamt på sommeren, så kanskje heller gjøre det til høsten?

Skrevet

Jeg synes den med lugg, nr1, det blir litt mer "typete" og mer sveis liksom ikke noe midt i mellom. Hvis man bruker rettetang og litt spray på luggen på morningen så holder den som regel hele dagen, i tillegg får den litt volum og ser veldig fin ut. Lærte det av frisøren.

Skrevet

ja, det er nok sant som dere sier, tror jeg dropper luggen.

Klipte lang lugg i fylla i vinter og når jeg tenker meg om, så krøllet den seg også veldig fort og det er ikke så gøy egentlig :klo:

Takk for stemmer :D Bare å komme med flere, eller dele andre bilder :)

Skrevet

Var jo fine frisyrer alle 3. Men sånn personlig ville jeg gått for nr 2 eller 3 :) Og har en som ligner på nr 3 selv. Deilig uten lugg nå i varmen hvertfall, men tenker på å klippe lugg senere når håret er litt lenger. Så det er jo et alternativ? Klippe til lugg senere hvis du er usikker?

Skrevet

Jess, venter nok litt med den luggen da, har forestilt meg en del scenarioer hvor lugg ikke passer helt, som jogging på en varm soldag. Kan fkatisk ikke forestille meg noe mer irriterende at luggen stadig faller ned fra festet i lusa og slikt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...