Gå til innhold

Hva slags brudekjole foretrekker du?

Hvilken type kjole liker du best?  

1. 1. Hvilken type kjole liker du best?

• Prinsessekjole med ballskjørt
      6
    • A-linjeformet kjole uten stropper
      8
    • Empireliv m eller uten stropper/ermer
      4
    • langermet a-linjekjole
      4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville bare ha en uhøytidelig måling av hva slags brudekjole som er mest populær. Hvilken farge er penest? Og hvlken fasong?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å ta med et alternativ, jeg...det blir alltid feil når jeg lager sånne avstemninger! :evil: sur på meg selv...

Skrevet

Men, kan du ikke forandre / redigere på avstemningen ?

Går det an som man redigerer et innlegg ?

Prøv :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg drømmer om en kjole med smalt glatt skjørt og med stropper - altså ikke stroppeløs eller langermet.

Skrevet

Jeg forestilte meg at drømmekjolen var stroppeløs med ballskjørt, uten pynt eller broderier. Endte opp med en kjole med stropper og pynt (gull og diamant aktige stener). Vet ikke om det er med ballskjørt eller A-line med slep :D

Skrevet

Trykket på A-formet kjole siden det er den modellen jeg har valgt, men liker svært godt kjoler med empiresnitt :roll::roll:

Skrevet

Men A-formet kjole MED stropper var ikke der!! Og det er det jeg skal ha. I tillegg liker jeg kjolene enkle uten for mye "dilldall" på :)

Skrevet

Prinsessekjole, enten stroppeløs eller stropper.

Jeg vil ha hvit kjole, men synes ivory er fint og. Gjerne litt mønster i kjolen, bare det ikke blir for mye.

:D :D

Skrevet

Likar godt enkle kjolar - ikkje for store og voldsomme - og med lite pynt på. Stemte empire - synst det er mange fine kjolar med empire-liv, ja - særleg dei enkle og litt smale kjolane...

Skrevet

Jeg liker aller best A-linje kjoler med lange ermer, slik min opprinnelige kjole hadde.

Men nå har jeg jo valgt en stroppeløs A-linje kjole, så da får jeg "nøye" meg med det..... :( :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...