Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gubben har blitt enige om at årets ferietur går til Hellas og vurderer Kreta eller Rhodos. Hvilken av disse øyene ville du anbefale og hvorfor? Og i hvilket område ville du i så fall bodd? Vi er ikke partyløver og ønsker ha kose oss med god mat og drikke, slappe av på stranda eller ved poolen og muligens noen utflukter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og venninne dro til Rhodos i fjor sommer. Likte oss veldig godt der. Ikke partymennesker vi heller så.. Bodde på et sted som het Ixia. Fint og rolig sted. Flere restauranter langs stranda. Også ikke så langt inn til Rhodos by. Kan anbefales.

Skrevet

Lindos på Rhodos er perfekt for parferie, men kan bli ganske trangt om plassen i turistsesongen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lindos på Rhodos er perfekt for parferie, men kan bli ganske trangt om plassen i turistsesongen.

Helt enig i denne. Vi var der på utflukt i en dag, og det var helt fantastisk! Hvis jeg skal til rhodos igjen så skal jeg være i lindos. :) Det var rolig, avslappende, god mat og fin strandbunn. Vi var der i slutten av juli/starten av august, og jeg synes ikke det var så veldig mange der, helt grei mengde med folk.

Skrevet

Tusen takk for svar! Skal sjekke ut Lindos og Ixia!

Skrevet

Har ikke vært på Kreta, men Rhodos er i alle fall en kjempe fin øy. Ja, det er absolutt verdt å sjekke ut Lindos. Bodde på hotell i nærheten av Rhodos by, men var i Lindos på dagstur. Reiser jeg til Rhodos igjen vil jeg være der hele tiden. Kjempe koselig og typisk gresk liten by :) Har mange fine bilder der i fra, så jeg satt nettopp og så på dem og drømte meg litt tilbake igjen til den tiden jeg var der.

Skrevet

Kreta-Rethymnon er er kjempefin plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...