AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Hei! Jeg er skikkelig usikker på disse testene. Har vært prøver en liten stund nå å har hatt SA før og innbilt svangerskap å er redd for å havne der igjen. så vil ikke ha for høye forhåpninger hvis det da kanskje kan være falske tester eller noe.. det skal sies at jeg aldri i hele mitt liv har hatt positive tester før men vært gravid noen ganger men ingen har vist noe som helst positiv før SA. så tok jeg disse testene, har testa med disse over en måned nå å alle har vært blenda hvite før disse. Den ene er tatt igår å den andre er tatt idag..
Raven Emerald Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Syns de ser positive ut, jeg. =) Kanskje du kan våge deg på en digital? Det er liksom ikke rom for tolkning av "gravid" eller "ikke gravid". Men jeg synes de ser positive nok ut til at jeg vil ta sjansen på et "GRATULERER!".
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Ja skal kjøpe sånn clearblue test etterpå å teste i morgen tidlig Håper den gir meg et tydelig og betryggendes svar Takk for det, jeg skal si ifra om jeg får positiv på de andre testene så jeg kan tro på det selv å juble
kvn84 Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Vi er isamme båt.... Sitter å venter på atmannen skal komme hjem nå slik at cb får gitt sin dom! Lykke til!
LykkeLiten99 Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 avslører min "identitet" nå, er meg som er TS. Tok 2 tester til idag, 1 billig test og en digital clearblue test som begge visste sterk positiv :D:D:D:D ENDELIG!! :D Er helt sjokkert over at spiren satt allerede nå, da vi bare er i vår første pp, Har slitt med å bli gravid igjen etter SA i Nov. Men nå som vi virkelig ville gå inn for det å har skikkelig stått på så funket det :D Har begynt med folattilskudd for en måned siden og drukket veldig mye grapefruktjuice (siden jeg hørte det kunne hjelpe:P) Og mannen tar også selen + zink kosttilskudd er fortsatt i sjokk å kan ikke helt innse det, men nå er jeg faktisk gravid :D Håper bare jeg ikke får SA denne gangen å klarer å bære frem det lille nurket uten problemer <3 5
LykkeLiten99 Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Vi er isamme båt.... Sitter å venter på atmannen skal komme hjem nå slik at cb får gitt sin dom! Lykke til! Har du fått tatt test du da? Lykke til forresten!
kvn84 Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 Positivt her:) vi får følge hverandre fremover!
LykkeLiten99 Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 Tusen takk for det Antibac :D Kvn84: Gratulerer så mye :D så bra :D Ja vi får gjøre det Vi har en spennendes tid i møte nå
Kråkesaks Skrevet 29. april 2011 #14 Skrevet 29. april 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå