Holly Hobbie Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 Synes kjoler med empireliv er nydelige. De er jo ikke så vanlige så det er vel ikke så mye å velge i...uansett, ser man gravid ut i dem? Hva er ideell kroppsfasong for en slik kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Tror den passer godt på jenter som ikke har så store bryst, bortsett fra det passer den vel til alle som har "normal" kroppsfasong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. november 2003 Da er jeg ganske trygg tror jeg..har b eller c-cup.. Jeg får vel kanskje prøve en i RL og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 Disse kjolene er flotte. De skaper en fin figur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 5. november 2003 #5 Del Skrevet 5. november 2003 Prøvde selv en slik kjole og syntes at kjolen var både kledelig og flott, dessverre prøvde jeg en kjole etter den igjen som var KJOLEN med stor K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #6 Del Skrevet 5. november 2003 Let etter Ingeborg sin, den er skjønn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. november 2003 #7 Del Skrevet 5. november 2003 Trenger ikke lete etter min - den er her... http://www.kjolesalongen.no/BRUDEKJOLER/Sp...a_Bella/343.jpg *smigret av Tex' kjolebeundring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 5. november 2003 #8 Del Skrevet 5. november 2003 Min har empire-liv... (Nokre bilde kan sjåast her) Synst dessutan den som heiter 'Lilly 2' her er skjønn og sommarsleg (prøvde den òg eg, i si tid... ). Her er det òg mange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #9 Del Skrevet 5. november 2003 Trenger ikke lete etter min - den er her... http://www.kjolesalongen.no/BRUDEKJOLER/Sp...a_Bella/343.jpg *smigret av Tex' kjolebeundring* Så en brud med denne kjolen da vi var på treff sist helg! Hun var særdeles høygravid, men hadde valgt riktig kjole, syns jeg. Syns vel kanskje egentlig at bruder med stoor mage ikke burde ha hvit kjole (skyt meg gjerne nå) men den så ok på henne. Men poenget mitt var at jeg så kjolen din på en brud, og kjolen er virkelig alldeles nydelig. Jeg kunne godt ha valgt en slik selv, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitty ulogget Skrevet 5. november 2003 #10 Del Skrevet 5. november 2003 Du hadde en skjønn kjole, Pip. Likte også Lilly-kjolen. Det er ikke lett å finne kjole...finnes så ufattelig mange lekre! Men det er jo et luksusproblem, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 5. november 2003 #11 Del Skrevet 5. november 2003 Du hadde en skjønn kjole, Pip. Takk! :D Det er ikke lett å finne kjole...finnes så ufattelig mange lekre! Men det er jo et luksusproblem, da. Sant! Men det vert alltid lettare når ein prøver - var i alle fall sånn for meg. Eg visste kva for ein type kjole eg ville ha - og når eg prøvde, viste det seg at dei òg passa meg bra. Men sjølv om eg prøvde mange i same 'stil', visste eg med ein gong då eg fekk 'den rette' på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kittybride ulogget Skrevet 5. november 2003 #12 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har bestemt meg for en ting hvertfall: Nå skal jeg ut og prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #13 Del Skrevet 13. januar 2004 Du hadde en skjønn kjole, Pip. Likte også Lilly-kjolen. Det er ikke lett å finne kjole...finnes så ufattelig mange lekre! Men det er jo et luksusproblem, da. Og selvsagt var du alldeles dritlekker i kjolen din Pip, men det har jeg sagt mange ganger før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 13. januar 2004 ...denne var gammel den! Kjeder du deg, Tex? Nå skal jeg ikke ha empireliv på kjolen, som de fleste sikkert har fått med seg. Gleder meg masse til å se det endelige resultatet av kjolen jeg får sydd til meg. Har prøvd den to ganger allerede, den kommer til å bli veldig fin...prinsesseaktig, synes jeg (minus digert skjørt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandsbrud Skrevet 14. januar 2004 #15 Del Skrevet 14. januar 2004 Du har vel funnet deg kjole Popelka, men jeg har kjøpt en kjole med empireliv så jeg vil si noe om det likevel :-D Hvis kjolen er smal fra (empire)livet og ned, ser man ikke gravid ut. Men jeg har sett kjoler som ikke er tettsittende og har empireliv og DA ser man gjerne litt gravid ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå