Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går oppdaget jeg altså at hver jævla krone jeg betalte i skatt i fjor gikk til viktor normanns piano.

kan noen forklare mannen at han ikke eier dømmekraft og er fullstendig uegnet som statsråd. snarest.

hvis jeg møter viktor skal jeg spy på ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle som vil kan selvfølgelig være med. jo flere jo bedre.

Skrevet

Ja, den mannen viste seg å ha "skjulte talenter..."

Slutter meg til :kvalm:

Skrevet

Han skulle ha en pressekonf kl 15.30. Den pågår altså nå.

Skrevet
:kvalm: jeg også!!! At det går an!!
Skrevet

Vet ikke helt jeg. Et budsjettovertramp på 13.000 i løpet av 2 år er bedre enn det en del andre offentlige kontorer kan skilte med.

Pianoet var kanskje litt over streken. Men nå er det levert tilbake. Det samme med stereoanlegget. Han har beklaget seg offentlig. Hva mer kan man kreve.

Og det som er mest interessant, er at AP og LO holder skikkelig kjeft i denne saken. Lurer på om de ikke har så lyst å få bokettersyn på hvilke ekstrautgifter de har påført skattebetalerne gjennom årene.

Catzy

Skrevet

Kjipt at fyren har brukt opp alle skattekronene mine på kvinnfolk og brennevin!

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg HAR møtt ham jeg.

Flere ganger. Og han er en grei fyr egentig. En flink foreleser også. (nemlig, i sin tid som rektor ved NHH var han også foreleser i samfunnsøkonomiske fag samme sted, så jeg har hatt noen forelesninger av ham.) Budsjettovertramp er dumt, men han beklagde, returnerte (og, ehh, som nevnt, andre overskrider budjsetter med langt mer pr. dag...)

Forøvrig er det jo en ren kampanje som pågår mot denne mannen nå, der målet er helt klart, som i selvlysende neon-grønn, de skal bli kvitt ham.

Så dere som vil ha ham bort får det nok som dere vil. Denne kampanjen pågår til de lykkes, det føler jeg meg sikker på. Synes det er dumt jeg, at slike skittkastingskampanjer skal styre norsk politikk....

Skrevet

Forøvrig er det jo en ren kampanje som pågår mot denne mannen nå, der målet er helt klart, som i selvlysende neon-grønn, de skal bli kvitt ham.

Så dere som vil ha ham bort får det nok som dere vil. Denne kampanjen pågår til de lykkes, det føler jeg meg sikker på. Synes det er dumt jeg, at slike skittkastingskampanjer skal styre norsk politikk....

Jo da, det har en tendens til å gå altfor langt. Vi har jo sett tragiske konsekvenser av å være i pressens lys før. Det er naturlig at folk reagerer når sånt kommer frem, men når mannen viser vilje til å gjøre opp for seg, bør det komme ham til gode.

Gjest Zalomine
Skrevet

Jepp. Jeg liker ikke alt han står for, og forsvarer ikke alt han gjør, men jeg synes man bør se på det faktum at han vil gjøre opp for seg som en formildende omsendighet, og det faktum at noen LETER ETTER DRITT som en årsak til det som kommer opp.

Det er mange andre som har gjort mye rart også, det er bare ikke noen som har bestemt seg for å fortelle om det til pressen og resten av verden (enda) slik at det ikek blir en like stor sak utav det.

De driver en heksejakt på ham, og det er dårlig gjort!

Skrevet

Pressen burde kanskje gå litt i seg selv før de opprettholder dette som har begynt å utvikle seg til en ren heksejakt!

Siste jeg hørte var på NRK P1 i dag, der ble gjort et stort poeng av at han ikke visste hva det kostet å flytte pianoet!!! HALLO!!!! De er jo ikke bare langt ute på jordet, de er på feil jorde!!!

Skrevet

Hvis jeg skal være litt politisk ukorrekt, er det vel slikt vi vil se en del av når vi flytter næringslivstopper inn på Stortinget. Det han har gjort, ville ikke blitt kommentert en gang i det private næringsliv, og han har bare glemt å skru knappen over på "staten". Ikke at ikke det er ille nok... Blir litt Clintonsk over det hele med kjærsten og leilighetsbyttet da... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...