AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Dere som har litt større barn, hvor ofte sover barna deres borte eller har overnattingsgjester? Jeg synes det er så mye mas her om overnattinger her og der, og det blir som oftest til at jeg sier nei når det er spørsmål om det. Barna mine sover borte hos venner eller har de her på overnatting kanskje en gang i måneden hver. Hva er vanlig blandt folk?
Løvetanten Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Vi har egentlig hyppig overnattingsgjester. I perioder hver helg. Jeg synes det bare er hyggelig, og det er en gylden sjanse til å bli godt kjent med ungenes venner og se hva de gjør sammen. Det er også litt taktisk i forhold til å etablere vårt hjem som et samlingssted, for det tenker jeg bare er verdifullt når de blir større. Jeg vil heller ha gjengen samlet her enn hengende på butikkhjørnet. Og jeg vil vite hvem ungene mine er sammen med. 4
Phaedra Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 (endret) Vi har 1-2 overnattinger hos oss eller borte ca. hver helg. Ofte overnatter de borte en kveld og hos oss en kveld. Ca. 1 gang i måneden har en av ungene flere venner på filmkveld/datakveld ("lanparty") med overnatting og fullstendig annektering av stua. Dette er kvelden jeg og min mann tar oss en tur på kino, bare vi to edit: må nevne at det tok litt tilvendingstid før dette ble etablert som "rutine" hos oss, og at vi også var mer sparsommelige med overnattinger i overgangen til tenårene. Nå har vi gitt opp helt edit2: vi synes også det er fint å vite at ungene samles og gjør ting sammen hos oss, og vi har god kontakt med noen av de andre foreldrene hvor ungene også samles. Da vet vi i hvert fall hva de gjør den helgen Endret 28. april 2011 av Phaedra
Redbull Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 1 gang i MND?! hvorfor så sjelden? Er ikke rart de maser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå