AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #21 Skrevet 4. mai 2011 Kjønn: Kvinne Alder: 21 Sivilstatus: Gift Barn: 1 Sexdebut: 15 Antall sexpartnere: 4 Sexhyppighet: En gang i uka Oralsex: Hvis jeg må Favoritt: Misjonæren
Gjest HunterLady Skrevet 4. mai 2011 #22 Skrevet 4. mai 2011 Unnskyld meg, men hvem bryr seg egentlig om hvem "Anonym bruker" er?? 5
Xaphan Skrevet 4. mai 2011 #23 Skrevet 4. mai 2011 Unnskyld meg, men hvem bryr seg egentlig om hvem "Anonym bruker" er?? Tenkte nettopp det samme! Vi kan jo ikke skille dem fra hverandre uansett.
Gjest HunterLady Skrevet 4. mai 2011 #24 Skrevet 4. mai 2011 Tenkte nettopp det samme! Vi kan jo ikke skille dem fra hverandre uansett. Nemlig.
BennyE Skrevet 5. mai 2011 #25 Skrevet 5. mai 2011 Kjønn: Mann Alder: 33 Sivilstatus: Nydumpet Barn: Ser dårilg ut Sexdebut: 31 Antall sexpartnere: 1 Sexhyppighet: Et par ganger i måneden, men nå blir det nok en stund til... Oralsex: Tas i mot med takk Favoritt: Misjonæren
Tenk_om Skrevet 5. mai 2011 #26 Skrevet 5. mai 2011 Kjønn: Kvinne Alder: 24 Sivilstatus: Singel Barn: 0 Sexdebut: 15 Antall sexpartnere: 2 Sexhyppighet: 2-3 dager i uken. Kanskje flere ganger når vi første er i gang. Men ingenting nå når jeg er singel... Oralsex: Gir og får med glede Favoritt: Meg på topp eller doggy, men det må være variasjon. Flere stillinger per runde :gjeiper:
Norna Skrevet 6. mai 2011 #27 Skrevet 6. mai 2011 Kjønn: Kjærring Alder: 30+ Sivil status: Samboer Barn: 1 Oralsex: Mmm, gi! Favoritt: Lidenskap Annet: Tråden på sandalen min er iferd med å gå av.
Gjest birry93 Skrevet 6. mai 2011 #28 Skrevet 6. mai 2011 (endret) Kjønn: Jente Alder: 18. Finally! :gjeiper: Sivilstatus: Overkåt kjæreste Barn: Tar det litt seinere Sexdebut: 13 Antall sexpartnere: 9 (eller 10? Begynner å komme ut av tellinga. :gjeiper: Sexhyppighet: Pleier å bli noen runder i helgene Oralsex: Deilig å bli "varmet opp" med tunge, synes det er digg å gi også. Favoritt: Digger å ri! Endret 28. mai 2011 av birry93
Gjest Blabla Skrevet 7. mai 2011 #29 Skrevet 7. mai 2011 Kjønn: Kvinne Alder: 17 Sivilstatus: Kjæreste Barn: 0 Sexdebut: 17 Antall sexpartnere: 1 Sexhyppighet: Som oftest hver gang jeg er med typen, 5-6 ganger i uka? Oralsex: Liker å gi, liker å få Favoritt: Doggy og spooning, definitivt.
KaDust Skrevet 8. mai 2011 #30 Skrevet 8. mai 2011 Kjønn: Kvinne Alder: 21 Sivilstatus: Uhm, på vei inn i et forhold. Barn: 0 Sexdebut: 16 Antall sexpartnere: 9 Sexhyppighet: Tja, hver gang jeg er med KE, med unntak av når jeg har mensen. Oralsex: Digger å gi, digger å få. Favoritt: Liggende doggy er farlig god.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #31 Skrevet 8. mai 2011 Unnskyld meg, men hvem bryr seg egentlig om hvem "Anonym bruker" er?? Hvem bryr seg om hvor mange sex partnere du har hatt og hvor "gigantis" pikk mannen din har? Er ikke alle som gidder å legge ut alt som seg selv vet du.. 1
Cæm Skrevet 8. mai 2011 #32 Skrevet 8. mai 2011 Kjønn: Jente... Kvinne? Alder: Nærmer meg 20. Fyller år i sommer Sivil status: Kjæreste. Har bare vært sammen i ca 3 uker offisielt, men holdt på i 4 mnd. Barn: 0 Sexdebut: 16 og et halvt sånn ca Antall sexpartnere: 5 Sexhyppighet: Hver gang jeg møter kjæresten. Opptil flere ganger også... noe som fører til at jeg blir veldig sår Og jeg møter han nesten hver dag... annenhver kanskje. Oralsex: Har bare sugd èn gang, i stupfylla. Moter meg opp til å suge kjæresten. Favoritt: Hm.. Jeg har ingen aning faktisk. Vi klamrer oss sammen i alle mulige slags stillinger som er fantastiske. Gudene vet om de har noe spesielt navn.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #33 Skrevet 8. mai 2011 Unnskyld meg, men hvem bryr seg egentlig om hvem "Anonym bruker" er?? Meg vet alle hvem er, men jeg har ikke tenkt å røpe noenting...
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #34 Skrevet 8. mai 2011 Meg vet alle hvem er, men jeg har ikke tenkt å røpe noenting... Jo, jeg er forresten henne som katten vil ha IP bannet....
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. mai 2011 #35 Skrevet 9. mai 2011 Kjønn: Kvinne Alder: Noen og 30 Sivilstatus: kjæreste Barn: Ja Sexdebut: 16 Antall sexpartnere: 30++ Sexhyppighet: Hver dag eller mer når typen er hjemme Oralsex: Ja takk, både gi og få Favoritt: oppå toppen
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #36 Skrevet 9. mai 2011 Kjønn: Kvinne Alder: 27 Sivilstatus: gift Barn: 2 stk Sexdebut: 17 Antall sexpartnere: 10 (7 gutter, 3 jenter) Sexhyppighet: i gjennomsnitt 4-5 ganger uka Oralsex: Ja gjerne! både gi og få Favoritt: bakfra Annet: vi har som hobby å involvere andre par i sexlivet. Kanskje ikke noe for hvemsomhelst, men funker som fjell for oss. Krydder er herlig :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå