Arwen Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Gjør dere noe ut av farsdag? Pappa synes det er noe tull, derfor gjør vi ingenting. Synes det er koselig når man har barn at man får tegninger++, men gidder ikke bruke penger på det. (Mest fordi pappa synes det er tull)
Ingeborg Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Har alltid brukt å markere det, ja - men det er ikke noe jeg stresser med nå som jeg har flytta hjemmefra. Mamma gjør likevel litt krus på pappa, da. Tror han skal få noe gavegreier.
blåveis Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Gjør dere noe ut av farsdag? Pappa synes det er noe tull, derfor gjør vi ingenting. Synes det er koselig når man har barn at man får tegninger++, men gidder ikke bruke penger på det. (Mest fordi pappa synes det er tull) pappa synes også at det er tull... men jeg har sendt ham et kort noen ganger likevel.. men noen større feiring blir det ikke.. synes det er mange nok "tvangsfeiringsdager" å huske på fra før jeg.. og jeg gir jo både famile og venner uoppfordrede påskjønnelser innimellom.. så jeg satser heller mer på det.. (uka før eller etter er jo like hyggelig for han.. og langt mindre klisje.. )
ivanka Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 regner farsdag som en 'hallmark holiday' (oppkalt etter gratulasjonskortfirmaet hallmark), og vet at pappa ville ta det ille opp om jeg beit på. så nei, farsdag ignorerer vi.
Brudulja Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Feirer gjør vi nok ikke, men jeg kjøper alltid gave. Syns det er en hyggelig ting å gjøre jeg. Han er så snill og hjelper meg så mye, så jeg syns absolutt han fortjener det!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Pappa har bursdag ca en uke før, så da får han kombinert gave.
Midnattsol Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 JEPP, det gjør vi. Går rett i fella og kjøper gaver også. Selv om jeg har flytta og bor i en annen by så kjøper jeg og søstra mi gave til både farsdag og morsdag. Mamma baker kake som de koser seg med på dagen. Denne gangen skal jeg reise hjem noen dager etter farsdag, så da får han gave når jeg kommer. Klart det, skal gjøres litt stas på snille faren min på farsdagen.
Soul Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Nei jeg feirer ikke, mest fordi pappa ikke bryr seg om det. Han mener det er blåst opp av butikkene som vil tjene penger...og da er det liksom ikke så mye vits i å gi gave Men jeg gratulerer likevel, og kanskje gir et kort. Mannen min derimot er vokst opp med å feire både morsdag og farsdag, så vi det har hendt vi har feiret det litt med svigerforeldrene mine.
Pip Skrevet 5. november 2003 #10 Skrevet 5. november 2003 Synst det er koseleg, me... Skal faktisk heim på besøk i helga (eit åar månader sidan sist... minst), så det vert kjekt! Og gåve får han òg - ei bok han har øsnkt seg...
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #11 Skrevet 6. november 2003 Er nok jeg som trumfer igjennom både fars og morsdag her.....
Cawarra Skrevet 6. november 2003 #12 Skrevet 6. november 2003 Ja, vi feirer det! Jeg synes det er kjempekoselig!
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2003 #14 Skrevet 6. november 2003 Pappa syns alle feiringer er tull, han, men han får jo litt oppmerksomhet likevel - og innerst inne syns han nok det er litt koselig, tror nå jeg da... Vi pleide alltid å lage kort til han da vi var små, men nå blir det heller til at vi kjøper et kort og ei rose, evt. ei lita gave. Og så får han favoritt-kaka si, selvfølgelig! Syns det er litt ålreit å markere pappa jeg, selvom vi ikke akkurat "feirer" så veldig! K
Tjorven Skrevet 6. november 2003 #15 Skrevet 6. november 2003 Da jeg var liten fikk min far alltid gave. Nå er det desverre sånn at han ikke lever lenger... Men vi har aldri feiret farsdag noe særlig, men i familien praktiserer vi ofte å kjøpe en blomst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå