Gå til innhold

Brudebuketten min

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Utrolig fine farger! :D Og buketten var også veldig flott!

Skrevet

Det er jo samme farger som jeg vil ha i min, jo! Vi har god smak, gitt... Fin bukett.

Skrevet

Kjempegod smak :briller: Har du link til din? Eller har du bare sett den for deg kanskje?

Skrevet

Nydelige blomster, men personlig ville jeg ikke hatt det grønne med. Skal ikke ha noe grønt med i min bukett.

Skrevet
Nydelige blomster, men personlig ville jeg ikke hatt det grønne med. Skal ikke ha noe grønt med i min bukett.

Jeg ville aldri hatt en bukett uten grønt :wink:

Skrevet

Likte den veldig godt, den blir super til kjolen din Arwen :enig:

Skrevet

Synes dette var en nydelig bukett Arwen, men jeg ville kanskje hatt med noen flere roser. Men ikke så mange! Tror denne er fin ved siden av kjolen din!

Er det ikke litt vanskelig å ha en bukett uten noe grønt da? Vel, det er jo mulig...men så og si alle buketter har jo litt grønt i seg.

Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg vil ha den litt mer dråpeformet. Er ikke helt sikker på hvordan men.

Skrevet

Nei, noe grønt blir det vel - stilker og noen blader. Men jeg synes det ser litt "julete" ut med mye grønt, litt som en julekrans.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg giftet meg i april, og ville ha en vårlig bukett. Mye grønt, hvitt og bruntoner. Så jeg synes det kan bli skikkelig stilig med en del grønt jeg. Hadde blant annet "gåsunger" i buketten min. Fikk veldig mye skryt, og 2 blomsterdekoratører sa at den var av de fineste de hadde sett .. :)

Skrevet

Fin bukett,men jeg syns du bør ha den mer dråpe formet som du selv sa..Syns den ble litt rund..

Jeg skal kun ha calla blomster jeg da..

Skrevet

Må bare si at jeg synes buketten var råfin!

Gjest frøken, ikkje innlogga
Skrevet

Fine farger og blomar, men eg synast og at det var veldig mykje grønt "buskas". Trur det hadde gjort seg med fleire roser eg! Synast det såg litt rart ut når rosene berre vart så sporadisk putta innimellom. Men no er eg ingen bukett-ekspert :) Synast det forøvrig var veldig stilig med den stilk-saken ( :oops: så god forklaring) som hang ned!

Skrevet

Jeg syntes den var nydelig , men liker de som er dråpeformet bedere. Du kan jo bruke de samme blomstene og fargene bare lage den mindre rund.

Skrevet

Buketten var nydelig :) og det med formen på buketten sier de kommer litt an på brudens kroppsform. Er du litt rund skal du ikke ha en rund bukett for da virker du rundere...............da skal du ha en dråpeformet eller lengre brukett for å få riktige proporsjoner :)

Skrevet

Synes den var helt nydelig. Likte godt at det var en del grønt i den.

:D :D

Skrevet

Jeg liker også at det er mye grønt i den. Ser friskere ut da synes jeg. Er ganske smal i overkroppen, så tror ikke det skal være noe problem å ha rund bukett.

(Det er bilde av meg på hjemmesiden hvis noen er nysgjerrig. Ligger i profilen min.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...