Arwen Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Har med 95% sikkerhet bestemt meg for denne. Hva synes dere?
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Utrolig fine farger! :D Og buketten var også veldig flott!
Ingeborg Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Det er jo samme farger som jeg vil ha i min, jo! Vi har god smak, gitt... Fin bukett.
Arwen Skrevet 5. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2003 Kjempegod smak Har du link til din? Eller har du bare sett den for deg kanskje?
Holly Hobbie Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Nydelige blomster, men personlig ville jeg ikke hatt det grønne med. Skal ikke ha noe grønt med i min bukett.
Arwen Skrevet 5. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2003 Nydelige blomster, men personlig ville jeg ikke hatt det grønne med. Skal ikke ha noe grønt med i min bukett. Jeg ville aldri hatt en bukett uten grønt
Snurre Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Likte den veldig godt, den blir super til kjolen din Arwen
Augustbrud02 Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 Synes dette var en nydelig bukett Arwen, men jeg ville kanskje hatt med noen flere roser. Men ikke så mange! Tror denne er fin ved siden av kjolen din! Nydelige blomster, men personlig ville jeg ikke hatt det grønne med. Skal ikke ha noe grønt med i min bukett. Er det ikke litt vanskelig å ha en bukett uten noe grønt da? Vel, det er jo mulig...men så og si alle buketter har jo litt grønt i seg.
Arwen Skrevet 5. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2003 Jeg lurer litt på om jeg vil ha den litt mer dråpeformet. Er ikke helt sikker på hvordan men.
Holly Hobbie Skrevet 5. november 2003 #10 Skrevet 5. november 2003 Nei, noe grønt blir det vel - stilker og noen blader. Men jeg synes det ser litt "julete" ut med mye grønt, litt som en julekrans.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #11 Skrevet 5. november 2003 Jeg giftet meg i april, og ville ha en vårlig bukett. Mye grønt, hvitt og bruntoner. Så jeg synes det kan bli skikkelig stilig med en del grønt jeg. Hadde blant annet "gåsunger" i buketten min. Fikk veldig mye skryt, og 2 blomsterdekoratører sa at den var av de fineste de hadde sett ..
jea Skrevet 5. november 2003 #12 Skrevet 5. november 2003 Fin bukett,men jeg syns du bør ha den mer dråpe formet som du selv sa..Syns den ble litt rund.. Jeg skal kun ha calla blomster jeg da..
gleder meg! Skrevet 5. november 2003 #13 Skrevet 5. november 2003 Må bare si at jeg synes buketten var råfin!
Gjest frøken, ikkje innlogga Skrevet 5. november 2003 #14 Skrevet 5. november 2003 Fine farger og blomar, men eg synast og at det var veldig mykje grønt "buskas". Trur det hadde gjort seg med fleire roser eg! Synast det såg litt rart ut når rosene berre vart så sporadisk putta innimellom. Men no er eg ingen bukett-ekspert Synast det forøvrig var veldig stilig med den stilk-saken ( :oops: så god forklaring) som hang ned!
Miracl3 Skrevet 5. november 2003 #15 Skrevet 5. november 2003 Jeg syntes den var nydelig , men liker de som er dråpeformet bedere. Du kan jo bruke de samme blomstene og fargene bare lage den mindre rund.
Gjest MrsL Skrevet 5. november 2003 #16 Skrevet 5. november 2003 Buketten var nydelig og det med formen på buketten sier de kommer litt an på brudens kroppsform. Er du litt rund skal du ikke ha en rund bukett for da virker du rundere...............da skal du ha en dråpeformet eller lengre brukett for å få riktige proporsjoner
momo Skrevet 5. november 2003 #18 Skrevet 5. november 2003 Synes den var helt nydelig. Likte godt at det var en del grønt i den. :D :D
Arwen Skrevet 5. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 5. november 2003 Jeg liker også at det er mye grønt i den. Ser friskere ut da synes jeg. Er ganske smal i overkroppen, så tror ikke det skal være noe problem å ha rund bukett. (Det er bilde av meg på hjemmesiden hvis noen er nysgjerrig. Ligger i profilen min.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå