AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Husker han som yngre kjekk mann , mens han var på topp og pikenes jens . Han var en utrolig sexy og flott mann en gang i tiden . Husker han tittet en del på meg som ungjente .Jeg er vesentlig yngre enn han . Det husker jeg godt . Men han våget aldri ta noe initiativ til å bli kjent med meg , den gang . Og jeg trodde han kanskje ikke var så interesert i meg . At han bare var hyggelig .Den gang . Så mange , mange år etterpå , ser jeg han igjen . Jeg er blitt vesentlig eldre , og det er han også blitt . Han er fortsatt litt småkjekk , men ser jo at han ikke er i toppform akkurat . Men ellers har han beholdt sjarmen sin osv Da kommer han plutselig bort til meg , da våger han plutselig ja og forteller at han alltid har likt meg så utrolig godt og syntes jeg var så vakker . Men aldri turte å ta kontakt . Hyggelig å høre etter alle disse år . Men så seint å komme nå . Jeg ble med han hjem for natten . Men det ble bare så nedtur . Han er ikke den mannen han var en gang i tiden . Ikke den jeg husket . Han var tydeligvis ikke i form desverre . Han fikk den ikke opp engang .... Må bare si jeg syns det var trasig å se hva alderen har gjordt mot han . Litt vell seint nå . Nå er du blitt for gammel for meg . I alltfor dårlig form for meg . Du passer ikke for meg nå lenger . Jeg er fortsatt ung . Mens du er blitt en gammel mann , som ikke får den opp engang . Så trist . Du som var så flott og kjekk en gang . Jeg bare spør ? Hvorfor kunne du ikke kontakte meg 10 - 15 år tidligere ? Før du ble en gammel impotent mann i dårlig form ? Lær av denne historien , og LEV livet mens du er ung . Våg å ta sjangser og gjør det du har lyst til NÅ . Mens du er fortsatt er ung og helsa enda holder ... Kan være for sent å leve ut enkelte drømmer 10 - 15 år seinere desverre . Ting blir ikke det samme da kanskje ... Ble i hvertfall en stor nedtur for både han og meg . Ja , jeg ble lei meg på hans vegne . Han hadde forfalt så alltfor tidlig . Noen er jo i god form i hans alder og holder seg bra lenge , han er jo ikke så gammel egentlig . Midt i livet . Han burde vært i mye bedre form . Da han ikke er så gammel ennå egentlig . Tikk takk , tiden går ja ...
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Høres ut som noen som later som de er womanwoman, men feiler.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Han er fortsatt litt småkjekk , men ser jo at han ikke er i toppform akkurat . Men ellers har han beholdt sjarmen sin osv Da kommer han plutselig bort til meg , da våger han plutselig ja og forteller at han alltid har likt meg så utrolig godt og syntes jeg var så vakker . Men aldri turte å ta kontakt . Hyggelig å høre etter alle disse år . Men så seint å komme nå . Jeg ble med han hjem for natten . Men det ble bare så nedtur . Han er ikke den mannen han var en gang i tiden . Ikke den jeg husket . Han var tydeligvis ikke i form desverre . Han fikk den ikke opp engang .... Må bare si jeg syns det var trasig å se hva alderen har gjordt mot han . Dersom dette skjer mange menn med alderen, at de ikke får den opp - hvorfor går de så rundt og tror de har draget på yngre kvinner? Det kan de bare glemme.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Høres ut som noen som later som de er womanwoman, men feiler. Tenkte det samme.
Suzy Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Tenkte det samme. Samme her. TS - du må ikke glemme å bruke kapitaler på utvalgte ord gjennom teksten også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå