Gå til innhold

Nedtur opplevelse , trist .

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker han som yngre kjekk mann , mens han var på topp og pikenes jens . Han var en utrolig sexy og flott mann en gang i tiden . Husker han tittet en del på meg som ungjente .Jeg er vesentlig yngre enn han . Det husker jeg godt . Men han våget aldri ta noe initiativ til å bli kjent med meg , den gang . Og jeg trodde han kanskje ikke var så interesert i meg . At han bare var hyggelig .Den gang .

Så mange , mange år etterpå , ser jeg han igjen . Jeg er blitt vesentlig eldre , og det er han også blitt . Han er fortsatt litt småkjekk , men ser jo at han ikke er i toppform akkurat . Men ellers har han beholdt sjarmen sin osv

Da kommer han plutselig bort til meg , da våger han plutselig ja og forteller at han alltid har likt meg så utrolig godt og syntes jeg var så vakker . Men aldri turte å ta kontakt . Hyggelig å høre etter alle disse år . Men så seint å komme nå . Jeg ble med han hjem for natten . Men det ble bare så nedtur . Han er ikke den mannen han var en gang i tiden . Ikke den jeg husket .

Han var tydeligvis ikke i form desverre . Han fikk den ikke opp engang .... Må bare si jeg syns det var trasig å se hva alderen har gjordt mot han .

Litt vell seint nå . Nå er du blitt for gammel for meg . I alltfor dårlig form for meg . Du passer ikke for meg nå lenger . Jeg er fortsatt ung . Mens du er blitt en gammel mann , som ikke får den opp engang . Så trist . Du som var så flott og kjekk en gang .

Jeg bare spør ? Hvorfor kunne du ikke kontakte meg 10 - 15 år tidligere ? Før du ble en gammel impotent mann i dårlig form ?

Lær av denne historien , og LEV livet mens du er ung . Våg å ta sjangser og gjør det du har lyst til NÅ . Mens du er fortsatt er ung og helsa enda holder ...

Kan være for sent å leve ut enkelte drømmer 10 - 15 år seinere desverre . Ting blir ikke det samme da kanskje ...

Ble i hvertfall en stor nedtur for både han og meg .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var da grådig overfladisk.. :nei:

• Liker 2
Gjest Heloise
Skrevet

Hadde han snakket med deg 10-15 år tidligere så hadde han fremdeles sett ut som han gjør idag hvis du hadde blitt sammen med han da. Vær glad for det du, at du ikke ble sammen med han da :P

Men alle vi mennesker forfaller. Før eller siden er vi ikke lenger den vakre vi kanskje er idag (eller var for 10 år siden...)

Jeg har en ekskjæreste som var så vakker. Han var en drøm å se på. Etter vare 3 år hadde han nærmest byttet kropp totalt. Han er ikke til å kjenne igjen... Blir nesten litt lei meg på hans vegne. Men det er hans kropp, hans valg.

Gjest fireflies
Skrevet

TS, du er sikkert ikke like vakker i dag som for 15 år siden, du heller :)

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet iht KG's regler om avsporing.

KaDust, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...