Gå til innhold

Hvor ofte ser du søsknene dine ?

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Det er hva jeg spør om

Jeg ser mine søsken 1 til 5 ganger i året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser søsteren min et par ganger i måneden. Hun bor bare 10 minutters spasering unna, så burde kanskje forsøkt å treffe henne oftere. Mest for hennes del da, ikke min.

Skrevet

Jeg ser søsteren min et par ganger i måneden. Hun bor bare 10 minutters spasering unna, så burde kanskje forsøkt å treffe henne oftere. Mest for hennes del da, ikke min.

hehe hvorfor det ? Er du mye bedre selskap enn henne ?

Jeg ser min bror ca en gang i uka. For min egen del . Men jeg tror han setter pris på det han og .

AnonymBruker
Skrevet

ser søsteren min kanskje en gang i måneden selv om hun bor ca 10 minutter unna å gå.

Hun er seks år eldre enn meg så føler ikke vi har så mye felles å snakke om egentlig.

Men nå er begge gravid så ser for meg at vi kanskje møtes litt oftere etter vi har fått barn,for da har vi liksom noe å snakke om :P

Pluss at ungene sikkert synes det vil være gøy å være med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare en bror, og han ser jeg 2-4 ganger i året.

Men vi snakkes på telefonen 1-2 ganger i uken, og har heldigvis veldig god kontakt. :)

Skrevet

hehe hvorfor det ? Er du mye bedre selskap enn henne ?

Jeg ser min bror ca en gang i uka. For min egen del . Men jeg tror han setter pris på det han og .

Huff, kunne kanskje virke sånn på måten jeg skrev det :gjeiper:

Men nei. Hun er nok generelt mye bedre selskap enn hva jeg er, jeg bare sliter veldig med sosialisering og småprat. Går greit om man har noe konkret å ta seg til (bowling, kino, trening etc), ellers blir jeg surrete i hodet av å prøve og forstå hvordan prat om alt&ingenting egentlig foregår.

Skrevet

Men nei. Hun er nok generelt mye bedre selskap enn hva jeg er, jeg bare sliter veldig med sosialisering og småprat. Går greit om man har noe konkret å ta seg til (bowling, kino, trening etc), ellers blir jeg surrete i hodet av å prøve og forstå hvordan prat om alt&ingenting egentlig foregår.

åja, da skjønner jeg deg :)

AnonymBruker
Skrevet

ellers blir jeg surrete i hodet av å prøve og forstå hvordan prat om alt&ingenting egentlig foregår.

Skrevet

Flere ganger i uka :) Jeg har tre brødre.

Skrevet

Bortimot aldri - har en bror som er gift og bor i Bergen, hans kone har gav han ultimatumet før de giftet seg; henne eller oss... Men han "lurer seg til" å ringe i ny og ne..... Det hele er ganske tragikomisk i grunnen..

Skrevet

Jeg treffer søsteren min ca. 4 ganger i uken. Vi trener mye sammen og jeg jobber rett der hvor hun bor...

Det er 8 år mellom meg og søsteren min. Vi var ikke veldig gode venner da hun bodde hjemme (jeg var en plagsom lillesøster), men da hun flyttet ut fikk vi ett veldig godt forhold. Vi trener som sagt sammen, og jeg er endel hos henne siden hun har barn og det er lettest.

Er så utrolig heldig som har fått ett slik bra forhold til henne for hun er min bestevenn :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives ikke noe særlig med søsknene mine selv om vi er tette i alder, men ser dem vel 5-6 ganger i året fordi jeg føler jeg må.

Skrevet

Alt for sjelden - siden vi ikke bor i samme by, men snakkes ofte på telefonen - og er MYE sammen når vi først er på samme sted (hele tiden stort sett når vi er på hytte - eller de er her).

Er utrolig glad i søskenene mine - og har det fantastisk gøy sammen de.

Gjest Elyssa
Skrevet

Sånn er jeg også. Men det er verst med nye mennesker da, med søsknene mine går det greit.

Jeg ser broren min mange ganger i uka, han er 6 år eldre enn meg og en av mine beste venner.

Hun som var søsteren min en gang har jeg ikke sett på halvannet år, og strever hardt for å ikke 'hate' men bare mislike sterkt.

Skrevet

Har en bror som studerer i utlandet. Ser ham til jul, påske og sommer. Eventuelt et par ganger ellers i året også.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg treffer dem vel ca 1 gang i måneden. Har mer enn 2 søsken, og treffer aldri alle under ett tak, så er vanskelig å gjette hvor ofte jeg egentlig ser dem.

Den som bor nærmest meg er det 40 min å kjøre til.

Skrevet

Den eldste broren min ser jeg veldig ofte. Han bor veldig nære oss. Ca 10 minutters gange. Han sover hos oss stadig vekk i helgene, og vi finner på mye sammen. Han er 15 år.

De to yngste brødrene mine ser jeg sjeldnere. En gang i måneden kanskje. Det tar ca 20 minutter med bil dit, så jeg burde vel vært mer på besøk. :sukk:

Skrevet

Jeg treffer boren min max en gang i måneden. Vi snakker veldig skjeldet i telefonen og bor en 7-timers kjøretur unna.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere søsken og jeg ser dem skjeldent. Vi har ikke stort til felles som personer. Har ingen nære bånd til dem. Jeg har tenkt at jeg ikke kom til å savne dem hvis de skulle ha vært borte for godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...