Gjest yasmin Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 jeg bruker yasmine, og de pillene som er i slutten på brettet, har jeg hørt at bare er "sukkerpiller" (de du skal ta når du skal ha mens) jeg får ikke mensen før den 3 hvite pillen, jeg lurer på om det er helt trygt å ha sex de 2 dagene før?
Dacota Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Dersom du ikke går på p-pillen er det midt mellom mensenperioder, ved eggløsning, det er lettest å bli gravid. Rett før mensenperioden er det nok trygt å ha sex. Jeg har en tendens til å klusse med p-pillene rett før brettet går tomt (ikke spør meg hvorfor), men det er jo uansett rett før man får mensen, så da er det jo det beste tidspunkte å klusse på.. Korriger meg om jeg har feil folkens.. :D
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 jeg bruker yasmine, og de pillene som er i slutten på brettet, har jeg hørt at bare er "sukkerpiller" (de du skal ta når du skal ha mens) jeg får ikke mensen før den 3 hvite pillen, jeg lurer på om det er helt trygt å ha sex de 2 dagene før? Ja! Så lenge den tablettfrie perioden ikke er mer enn 7 dager kan du helt trygt ha sex anytime! (Tilsvarende blir det at du må begynne på nytt brett like etter "sukkerpillene" er spist opp) Så det er det som er cluet! :D
Dina_ Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Sukkerpillene er bare der for at du ikke skal komme ut av den vanen der er å ta piller hver dag. Om du vil hoppe over en menstruasjon hopper du jo over de siste 7 pillene og går rett over på neste brett
TefrA Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 jeg bruker yasmine, og de pillene som er i slutten på brettet, har jeg hørt at bare er "sukkerpiller" (de du skal ta når du skal ha mens) jeg får ikke mensen før den 3 hvite pillen, jeg lurer på om det er helt trygt å ha sex de 2 dagene før? Snakker dere ikke om slikt med legen deres når dere er til undersøkelse og får resept? Hvis du har brett med 28 piller er de siste 7 pillene sukkeerpiller. Har du brett med 21 piller har du ikke sukkerpiller.Når du har tatt pille nr 1 og fortsetter å ta pillene til rett tid er du sikker på at du kan ha sex uten å bli gravid. P-pillen er sikker fra dag 1. Du kan trygt ha sex uten å bli gravid. Jeg bruker også yasmin og bruksanvisninga til pillene mener jeg å huske var ok.
BaggerLane Skrevet 7. november 2003 #6 Skrevet 7. november 2003 Yasmin.... det var ikke meningen... tilgi meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå