Gå til innhold

Plutselig har hun singel på Facebook...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og ei nydelig jente har datet i flere måneder nå. Jeg har regnet oss som par, fordi vi er med hverandre hver dag, har sex sammen, reiser sammen osv. Vi har aldri avtalt eller spurt hverandre om vi skal være kjærester, men det har liksom ligget i kortene.

Da vi traff hverandre hadde hun ingen status på face... Jeg hadde singel og har det enda. Fordi det er rart å forandre den uten å høre med henne.

Plutselig ser jeg at hun også har singel som status. Det kom ikke opp som en nyhet (hun har sikkert slettet det som nyhet hvis dere skjønner), men går man inn på info står det singel. Før stod det ingenting...

Er det et hint tror dere? Hun vet ikke at jeg har sett det... Kan hende det er et par uker siden hun endret det, sjekker ikke infoen hennes hver dag heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du er veldig keen på å gå inn i et forhold med henne :) Snakk med henne om det, kanskje hun har like mye lyst som du har?

Skrevet

Kanskje hun har satt det som singel fordi du står som singel?

• Liker 1
Skrevet

Hva med å spørre henne?

Skrevet

Kanskje hun prøver å hinte til at du skal sende henne en kjærste-forespørsel ;)

Gjest Marenn
Skrevet

Kanskje det er et hint til deg om at hun vil endre den til i et forhold, kanskje det er et hint om at hun ønsker å forbli singel, eller kanskje det ikke betyr noe og hun bare har oppdatert profilen sin for no reason :) Du må nesten spørre henne, for alle tenker jo forskjellig om sånne ting, og bare hun vet hvorfor hun gjorde det :)

Skrevet

Du har jo singel på din status og. Om du har et ønske om å bli kjærester med henne og endre status til "i et forhold", så burde du ta en prat med henne om det.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel slike singel som deg, altså hva er problemet?

Snakk med henne! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...