Sulemu Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Er det noen som vil dele erfaringer når det kommer til lommepenger i alanya? Hva er prisnivået på mat og drikke der nede? Vi er to venninner som skal nedover i 1 uke, og shopping står ikke øverst på listen, så UTEN shopping, hvor mye ville dere regnet med å bruke, på mat og kanskje litt aktiviteter? :-) Jeg har tenkt 4-5000 kr. Er det realistisk? Setter stor pris på svar! :-D
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 På en uke i fjor brukte jeg rundt 3000 i lommepenger. Hovedrett på restaurant rundt 100 kroner Halvliter pils 15 kroner Halvliter vann 2 kroner Prisnivå rundt 1/3 av her hjemme
Banan Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Jeg var i Alanya for under en måned siden. Har vært i Tyrkia så mange ganger at jeg begynner å bli lei av shoppingen der nede, så jeg brukte stort sett bare penger på mat, og litt transport. Jeg brukte mellom 2000-2500 kroner på en uke. Spiste ute ca. en gang om dagen, men ellers kjøpte jeg inn en del mat som vi hadde i leiligheten på hotellet. Reiste sammen med en del venninner, og de brukte mye mer penger enn meg, men det var på klær, sko, vesker og andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå