Gå til innhold

To år uten sex...

Anbefalte innlegg

Gjest To år uten sex..
Skrevet

Ja, nå har jeg altså ikke hatt sex på TO åR! Ikke siden sommeren 2009. Jeg er en forholdsjente som ikke vil ha ONS. Jeg ble dumpet av eksen for to år siden og ble veldig såret og har derfor brukt lang tid på å komme over det. Er ikke klar for et nytt forhold heller. Hva gjør dere som er single men som ikke vil ha ONS? Har noen opplevd å ha et bra ONS? Jeg begynner å bli lei av å kose alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bestemmer vel selv hvor din egen moralske grense befinner seg, vil jeg nok tro...

• Liker 1
Skrevet

Det er pga. problemer som det der at folk inngår friends with benefits-avtaler. Ikke følelser, kun sex.

Dersom du har noen kjente som hadde vært åpen for det (og det kunne funket for deg) er jo det en løsning.

AnonymBruker
Skrevet

Har enda tilgode å ha en ONS, og fyller snart 33. Og har tenkt å fortsette med det, samme om jeg er singel eller ikke.

Det har ikke noe med moral å gjøre, bare det faktum at for meg så må det være følelser innvolvert før jeg går til sengs med noen, og da snakker jeg ikke bare om lyst og begjær...

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk 3 år uten sex da jeg var singel (mangel på tilbud var ikke et problem), og det gikk da bare fint. Man har da hender ;)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg tviler på om noen på KG kan slå min "rekord". I 12 år levde jeg i ufrivillig sølibat.

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tviler på om noen på KG kan slå min "rekord". I 12 år levde jeg i ufrivillig sølibat.

Ufrivillig sølibat? Hva kom det av, om jeg kan spørre? :)

AnonymBruker
Skrevet

prøv 25 år uten sex.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ufrivillig sølibat? Hva kom det av, om jeg kan spørre? :)

Jeg hadde et "frem og tilbake" forhold noen år. Jeg gikk lei og avsluttet. Selvom det var jeg som gjorde det, ble jeg ganske deprimert en periode. Samtidig som dette skjedde, opplevde jeg forbigåelser og ikke å bli hørt på arbeidsplassen, som til overmål var en IA-bedrift. Det var omorganiseringer og rokeringer. Jeg hadde også andre private bekymringer. Nok om det.

Jeg følte meg død følelsesmessig fordi jeg vantrivdes så forferdelig. Det hendte selvfølgelig at jeg hadde seksuelle behov, men å finne noen på byen er og var ganske utenkelig, så det ble selvhjelp. Det jeg til slutt gjorde, var å si opp arbeidet mitt, selge huset og flytte. Det skjedde i løpet av bare noen få måneder. Her jeg bor nå, har jeg funnet roen og livslysten og trives veldig bra :) .

Endret av Belladonna
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

prøv 25 år uten sex.

Det kommer helt an på omstendighetene. Hvis du er 25 år nå, vil jeg ikke si det er noen krise. Jeg kjenner flere som ikke hadde sex, samleie, før de var i 20-årsalderen. Hvis du har hatt et seksualliv, og det er 25 år siden, forstår jeg at du kan være frustrert.

• Liker 2
Skrevet

For meg funker det å bare sove sammen noen, uten å ha sex. Bare ligg inntil og slapp av. Det er jo verdt et forsøk!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå har jeg altså ikke hatt sex på TO åR! Ikke siden sommeren 2009. Jeg er en forholdsjente som ikke vil ha ONS. Jeg ble dumpet av eksen for to år siden og ble veldig såret og har derfor brukt lang tid på å komme over det. Er ikke klar for et nytt forhold heller. Hva gjør dere som er single men som ikke vil ha ONS? Har noen opplevd å ha et bra ONS? Jeg begynner å bli lei av å kose alene...

Selvfølgelig kan man oppleve gode ONS . Eller ha god sex sammens med en man bare har god kontakt med og liker . Er enkelt å skaffe seg en fast venn . Men vær kresen og sørg for at du kjenner han litt først. Vær åpen og ærlig ang . hva du ønsker og vil .

Gjest Eurodice
Skrevet

For meg funker det å bare sove sammen noen, uten å ha sex. Bare ligg inntil og slapp av. Det er jo verdt et forsøk!

Det er deilig det også. Men når man ikke har noen å ligge inntil da?

Skrevet

Det er deilig det også. Men når man ikke har noen å ligge inntil da?

Det trenger jo ikke være en spesiell person som man er ekstra glad i eller noe. Er jo bare å spørre folk om de gidder, rett og slett. Å sove sammen er jo ikke noe som trosser noen grenser hos de fleste, så en hvilken som helst person burde fungere helt topp!

Går også ann å stryke litt på ryggen, eller masere hverandre også, men noen mennesker syns det blir for intimt... men igjen, det er jo bare å spørre, og eventuelt forklare situasjonen.

Skrevet

Jeg hadde et "frem og tilbake" forhold noen år. Jeg gikk lei og avsluttet. Selvom det var jeg som gjorde det, ble jeg ganske deprimert en periode. Samtidig som dette skjedde, opplevde jeg forbigåelser og ikke å bli hørt på arbeidsplassen, som til overmål var en IA-bedrift. Det var omorganiseringer og rokeringer. Jeg hadde også andre private bekymringer. Nok om det.

Jeg følte meg død følelsesmessig fordi jeg vantrivdes så forferdelig. Det hendte selvfølgelig at jeg hadde seksuelle behov, men å finne noen på byen er og var ganske utenkelig, så det ble selvhjelp. Det jeg til slutt gjorde, var å si opp arbeidet mitt, selge huset og flytte. Det skjedde i løpet av bare noen få måneder. Her jeg bor nå, har jeg funnet roen og livslysten og trives veldig bra :) .

Godt å høre at det går bra nå, da :) Når du sa "ufrivillig sølibat" så jeg for meg alt fra at du ikke fikk napp, til at du lå 12 år i koma (lettere inspirert av såpeserier der, ja :fnise: ), og da ble jeg selvsagt så nysgjerrig at jeg rett og slett måtte spørre.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Godt å høre at det går bra nå, da :) Når du sa "ufrivillig sølibat" så jeg for meg alt fra at du ikke fikk napp, til at du lå 12 år i koma (lettere inspirert av såpeserier der, ja :fnise: ), og da ble jeg selvsagt så nysgjerrig at jeg rett og slett måtte spørre.

Du kan få sagt det, nå fikk jeg meg en god latter :ler: . Det er slutt på komatøse tilstander nå. Det går ikke 12 år nå uten intimitet, for å si det slik.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på snart 2 mnd!!!!!!!!!!!!

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på snart 2 mnd!!!!!!!!!!!!

Næmen, dakar :tristbla: .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt noen annet enn ONS :/

Gjest padawan
Skrevet

prøv 25 år uten sex.

er du 25 og aldri har hatt sex er det ingen krise. har du hatt sex og levd i sølibat i 25 år er det litt annerledes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...