AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Hva slags lue bruker dere til de små nå? Her er det ganske kaldt i skyggen, men det kan samtidig være stekende hett i solen. Og litt vind nå og da. Er det nok med caps? Tenkte først at han trenger lue, men nå er jeg ikke så sikker lenger...
Harlekin Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Det er lett å la seg lure av solen om våren, gitt. Det virker varmere enn det er. Jeg ville passet på å ha en tynn ullue på når det blåser, en som dekker ørene. I solen når det er vindstille er det sikkert ikke nødvendig, eventuelt caps eller annen sollue.
Gjest imli Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Mine ungar brukar tynne bomullsluer ute no. Caps/solhatt er fint om sumaren, som vern mot sola.
amare Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Men hvor får man tak i en tynn ulllue?? jeg har lett over alt... og helst en lue som ikke koster skjorta:o
SummerJoy Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Min 2 åring bruker pannebånd med vindstopper. Luftig og godt, og dekker det som trengs.
Tussi! Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Men hvor får man tak i en tynn ulllue?? jeg har lett over alt... og helst en lue som ikke koster skjorta:o VI har kjøpt på Cubus, sånn hjelmlue.
Gjest Annaires Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Her bruker jeg noen ganger en tynn bommulslue på frøkna på 2år, men nå om dagen har hun vel gått mest uten.
Norbertine Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 Vi bruker bomullsluer på 1,5-åringen. Hempel har noen veldig tynne, fine som også finnes med skjerm, veldig greit om man har en liten en som nekter å gå med solbriller. Kivat har fine vårluer i bomull som er litt tykkere.
Caramba Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Jeg har to bommulsluer med skjerm og øreklaffer, en fra Reflex og en fra Hufa. Ellers har ungene også på seg solhatt med øreklaffer når det er varmt.
Gjest pysepusen Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Nå er han bare et år, men kommer nok til å bruke tilsvarende neste vår Han har en tynn bomullslue fra Reflex (med solskjerm), en fra NameIt (sitter faktisk best av luene vi har, og er den billigste!) og en fra Kivat (denne er den dyreste og den som sitter dårligst, men den er innmari søt da )
Gjest imli Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Trur luene me har kjem frå Joha, NameIt og diverse kjedebutikkar (Cubus o.l).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå