Gjest lolle Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Hei dere! Er det noen som har noen gode tips til produkter for rens av ansikt, har normal til sensitiv hud. Ønsker tips til cleanser, toner, scrub og maske, helst som passer sammen mtp ingredienser i produktene. På forhånd tusen takk
smiiiley Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Har du prøvd renseproduktene til babor? De har en todelt rens, der de har en som er for sensitiv hud. De har også en egen sensitiv serie med serum og hudkremer. Jeg liker også godt decleor, og bruker både rens, toner og hydra floral emulsjonen. Men om du har veldig sensitiv hud, så ville jeg gått for den rosa serien til Matis. Den skal visst være super om du har veldig sensitiv hud. Vær forsiktig med peeling om huden er veldig sensitiv. Velg en peeling som ikke har så grove korn i seg. Peeling er det greit å velge en som ikke er en av de billigste, for de har ofte store korn i som bare gjør vondt verre. "snill" peeling er viktig til ansiktet. Bland den gjerne ut med litt vann for å gjøre den enda "snillere". Jeg har skrevet en del om peeling i bloggen min om dere lurer på noe.
andemor Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Vil bare bekrefte det over her angående den rosa serien til Matis. Jeg bruker den, og er veldig fornøyd. Hudkremene i denne serien er også veldig bra. Den SOS-kremen er en del fetere enn den vanlige fuktighetskremen i denne serien. Det finnes også en beroligende maske i denne serien, som jeg helt klart vil anbefale hvis du føler at huden er irritert iblant. Jeg har ikke funnet noe serum jeg er fornøyd med, men det går greit uten. Lurer på å prøve noe fra Matis herfra også, men har ikke kommet så langt. MD sin face og boody scrub er veldig bra. Jeg pleier å ta Decleor sin hydra floral fuktighetsmaske etter å ha skrubbet, for jeg pleier å bli litt tørr etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå