AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Haha, det MÅTTE skje nå! Skal flytte om nøyaktig 1 mnd, og satt og tenkte på at jeg må prøve å få selge hvitevarene mine, siden det sannsynligvis er hvitevarer dit jeg skal flytte. Og i dag gikk vaskemaskinen ad undas, den er sikkert gammel (kjøpte brukt av de som bodde her før meg), så gud veit hvor mange år den er (ser gammel ut). Jeg kan ikke kjøpe ny maskin nå som jeg skal flytte, og det bare er en måned til! Noen som vet om det finnes vaskeri lengre?? Sånt ser man jo på film, men kan ikke tenke meg til at man har vaskeri i Norge hvor alle har vaskemaskin sjøl...
Gjest Raindrops Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Det finnes vaskeri, men det kommer litt an på hvilken by du bor i. Google it
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Det finnes vaskeri, men det kommer litt an på hvilken by du bor i. Google it Ullensaker i Akershus....Hm, finner stort sett tepperenseri og møbelrens
xinnia Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Gode venner som har vaskemaskin? Ta med ei flaske vin eller noe annet snadder og gå på besøk med vasken:))
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Hva med denne? Minivaskemaskin Men er du sikker på den er helt ødelagt? Har du en handyman som kan se på den? Jeg hadde en gang et hårstrikk som sto fast i den eller annen vifteting på min maskin.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Gode venner som har vaskemaskin? Ta med ei flaske vin eller noe annet snadder og gå på besøk med vasken:)) Hadde vært en god idé hadde jeg bare kjent noen her! Jeg kjenner faktisk ingen her jeg bor :O
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Hva med denne? Minivaskemaskin Men er du sikker på den er helt ødelagt? Har du en handyman som kan se på den? Jeg hadde en gang et hårstrikk som sto fast i den eller annen vifteting på min maskin. HAHA! Tviler på den gjør noe som helst rent! Ja jeg har sjekka lofilteret for binderser etc, men det så helt ok ut inni der. Det er nok motoren som har streika, for den tapper vann, men dreier ikke rundt.....
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Haha, kanskje jeg skal sette inn kontaktannonse i avisa; "Rådvill dame ønsker å ha tilgang til vaskemaskin ca 1 gang i uka den nærmeste tida" Kanskje jeg stifter noen bekjentskap i samme slengen Haha 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Er vel kanskje ikke så enkelt å finne en gjestehavn for båter i Ullensaker , men da min maskin hadde mistet en fot under flytting (jepp, det er mulig) så tjuvlånte jeg fellesvaskeriet i gjestehavna et par ganger de to ukene det tok før jeg fikk ny fot til maskinen. Finnes det noen større campingplass eller utleiekompleks som kan tenkes å ha betalingsvaskeri?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 Er vel kanskje ikke så enkelt å finne en gjestehavn for båter i Ullensaker , men da min maskin hadde mistet en fot under flytting (jepp, det er mulig) så tjuvlånte jeg fellesvaskeriet i gjestehavna et par ganger de to ukene det tok før jeg fikk ny fot til maskinen. Finnes det noen større campingplass eller utleiekompleks som kan tenkes å ha betalingsvaskeri? God idé! Det skal jeg sjekke ut! Tror det er en camping i nærheten!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Vi har vært uten vaskemaskin snart et år nå da den gamle røk og vi rett og slett ikke har hatt råd til en ny en enda... Nå er vi så heldige at vi har svigerfamilien relativt nær, så vi drar dit ca en gang i måneden og vasker. Det vi har lært så langt av å være uten daglige vaskemuligheter... 1. ting blir faktisk ikke skittent så fort som man skulle tro. 2. det er utrolig hvor mange par sokker, truser, etc som faktisk har samlet seg opp gjennom årene - og det føles faktisk litt bra å faktisk ende opp med å bruke også de klærne som ikke var så perfekte. Type truser som kryper litt for mye eller T-skjorter som egentlig er 3 cm for korte. De føles som mye mindre bomkjøp nå Tror at dersom du har et "gjennomsnittlig" norsk klesskap, så burde en måned uten en eneste klesvask gå helt greit, selv om du kanskje må tenke litt alternativt når det gjelder kombinasjoner
Nique Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 Dette er da fullt overkommelig Stikk på nærmeste butikk, kjøp biotex (for håndvask), varmt vann i vasken eller en bøtte/balje, og vask. Burde fungere utmerket en måneds tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå